Beste leden,
Ik ben nieuw hier. Fijn dat ik jullie mag lastig vallen met mijn vraag
Ik heb hier thuis een Honeywell Galaxy Flex V3. Daar heb ik sinds enige tijd wat problemen mee; regelmatig gaf het alarm een piepende error en dan waren er veel fouten te zien op het scherm. Betrof dan vrijwel altijd een lijnfoutmelding. Ik heb inmiddels via de installateursmodus kunnen regelen dat deze meldingen niet blijven komen.
Maar ik ben erg benieuwd hoe deze melding nu daadwerkelijk ontstaat.
Daarnaast kwam ik er bij toeval achter dat ik geen pushalerts meer ontvangen op mijn GXRemoteControl app.
Ik heb flink gegoogled en kom er niet achter wat er mis is. Maar de problemen lijken haast gerelateerd te zijn; alsof er geen connectie met Honeywell gemaakt kan worden of iets dergelijks.
Maar ik weet niet goed wat er mis is en waar ik dit ook kan oplossen. Is er hier iemand die een idee heeft waar ik naar moet zoeken?