Auteur Topic: Mobiele Surveillance welke rondecontrolesystemen c.q. rondevolgsystemen zijn er  (gelezen 6362 keer)

enrico1972

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 201
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Mobiele Surveillance welke rondecontrolesystemen c.q. rondevolgsystemen zijn er ?
 
Uiteraard ken ik de Deister zoals http://www.flash-services.com/products/portofoons/deister_rondevolgsysteem kan leveren.

Maar er is ook de mogelijkheid om met barcodes te werken. Heb hier nog geen leverancier van kunnen vinden helaas.
Ik weet dat SecurEasy het vroeger had maar die schijnt niet meer te bestaan.

Wie heeft waar goede of slechte ervaringen mee en welke leveranciers zijn er nog meer naast die ik weet zoals de link hierboven.
 
« Laatst bewerkt op: maandag 22 augustus 2011, 19:03 door enrico1972 »
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

Harry

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 496
  • Niemand is onmisbaar, tenzij je een dag vrij wilt
    • Bekijk profiel
Re: Mobiele Surveillance welke rondecontrolesystemen c.q. rondevolgsystemen zijn er
« Reactie #1 Gepost op: maandag 22 augustus 2011, 22:43 »
Bij Trigion gebruikt de MS de Trigilinq

http://www.facilicom.com/nl/trigion/Pages/TrigiLinQ.aspx

Er worden op gewenste plaatsen bij de klant zenders geplaatst, Als de surveillant langs een zender loopt, wordt dit automatisch geregistreerd.
Daarnaast fungeert de Trigilinq als een stuk veiligheid voor de surveillant.
« Laatst bewerkt op: maandag 22 augustus 2011, 22:47 door Harry »
Ik ben niet eigenwijs, ik ben gewoon critisch.

Raymond

  • Gast
Re: Mobiele Surveillance welke rondecontrolesystemen c.q. rondevolgsystemen zijn er
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 23 augustus 2011, 00:15 »
Alleen dit systeem is van Trigion zelf dus kan denk ik niet door andere bedrijven gebruikt worden..?

enrico1972

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 201
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Mobiele Surveillance welke rondecontrolesystemen c.q. rondevolgsystemen zijn er
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 23 augustus 2011, 01:22 »
Klopt is van Trigion zelf en op de eigen PAC aangesloten en alleen voor klanten van Trigion.
En wat betreft veiligheid van de MS valt wel mee.
Me best maat heeft er paar jaar geleden gereden en getest en was dramatisch.
Stond hij in Capelle aan de IJssel werd hij weergegeven in Krimpen en als hij op de basis was zou hij kilometers verderop staan.
Gevolg de helft van de MS nam het niet mee.
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

Harry

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 496
  • Niemand is onmisbaar, tenzij je een dag vrij wilt
    • Bekijk profiel
Re: Mobiele Surveillance welke rondecontrolesystemen c.q. rondevolgsystemen zijn er
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 23 augustus 2011, 08:55 »
Ok, ik wist niet dat de Trigilinq onbetrouwbaar is. Weet alleen dat ze het gebruiken. Zelf heb ik hem ook aan mijn riem gehad bij bepaalde objecten maar gelukkig nog nooit in nood hoeven gebruiken...
Ik ben niet eigenwijs, ik ben gewoon critisch.

Raymond

  • Gast
Re: Mobiele Surveillance welke rondecontrolesystemen c.q. rondevolgsystemen zijn er
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 23 augustus 2011, 15:34 »
Opzich is dat Deister een leuk systeem alleen voor een beginnende ondernemer is het een grote investering...

Rob1965

  • Gast
Re: Mobiele Surveillance welke rondecontrolesystemen c.q. rondevolgsystemen zijn er
« Reactie #6 Gepost op: dinsdag 4 oktober 2011, 10:35 »
Waarom probeer je het GCS-systeem van G4S niet?
Dit wordt intern en extern geleverd.
De software is gratis.
Wil je de PRO versie (uitgebreidere rapportages en rondes) dan koop je de licentie-dongel.