Goedendag,
Ik heb eigenlijk het volgend vervelende probleem met het werkend krijgen van mijn cisco ip camera type CIVS-IPC 4500E.
Ik kan via het ip adres in het Cisco cameramenu komen waar ik eventueel aanpassingen kan veranderen maar
het beeld blijft zwart.
Ik krijg wel bij de Google Chrome browser de mededeling "NET SDK/runtime 2.0 or above in not availeble"
Gebruik ik Internet Exp. dan krijg ik de mededeling " Cisco Dx Play add-on is not installed" en dat ik de ActiveX control via cisco moet installeren.
Echter kan ik op de site van cisco geen van deze software vinden of downloaden.
Weet iemand misschien hoe deze camera wel werkend te krijgen of deze camera misschien zelf ook gebruikt en goed werkzaam heeft gekregen.
upate; via windows 10 software geen beeld dus windows 7 geinstalleerd en via Internet Explorer wel beeld.
Echter na het installeren van de nodige updates was het beeld weer zwart met boven genoemde meldingen
De camera werkt dus wel.
Heb echter ook de tip gekregen dat ik een client zou moeten gebruiken die rtsp ondersteund maar weet eigenlijk nu niet hoe deze ip camera werkend te maken via ActiveX of rtsp
Bestaat er eigenlijk nog een helpdesk bij cisco welke mij eventueel van dit probleem kan verlossen ?
Met vriendelijke groeten
Peter