Even dit onderwerp nieuw leven in blazen.
De voorbeelden die vertrokkend lid Raymond noemde ken ik ook van naam voor de surveillance.
Sequire X ziet er perfect uit omdat de PAC's die je ziet op deze link
https://www.sequrix.com/nl/partners/ de melding in je gsm c.q. pda schieten bij de vrije auto.
Dus de PAC ontvangt de melding, zet die gelijk door naar de vrije surveillant die sleutels heeft zijn gsm/pda en de surveillant kan gelijk rijden. Voordeel is dat je via de app van Sequire X gelijk kan zien als je hebt ingeschakeld of het pand goed op alarm staat.
Dit is bij mijn weten niet mogelijk bij Secusoft voor zo ver bij mij bekend.
Daar moet je zelf de melding handmatig aanmaken in de app als je door de PAC gebeld bent dat er ergens een melding is.
Als je klaar bent met de melding moet je de PAC bellen om de bijzonderheden door te geven en de status na te vragen.
Zit je klant bij Trigion aangesloten dan kan het zo maar 6 minuten of langer duren voor je een centralist spreekt.
Bij Trigion duurt het eerder langer dan kort dat je in de wacht hangt om een centralist te spreken is mijn ervaring.
Maar ik heb wel positieve geluiden gehoord over Secusoft als app in het geheel.
Heb er zelf toen ik in loondienst was kort mee gewerkt maar ik vond het planningssysteem c.q. roosteroverzicht totaal niet gebruiksvriendelijk en onoverzichtelijk.
Wat planingssyteem en rooster gebeuren is er niks beter dan RostarCas wat mij betreft maar dat is persoonlijk.
Dan kwam ik gisteren Secure-it tegen via Google
https://www.secure-it.nl/.
Site bekeken en klanten wat zij Partners noemen zijn wat ik lees tevreden mede omdat er een planningssoftware in zit die de CAO regels bevat en alle toeslagen ook de verschuivingstoeslagen automatisch berekend.
Ook kan je via Secure-it naar het schijnt makkelijk en snel de verloning te kunnen doen.
Iets wat ook niet onbelangrijk is als je personeel in dienst hebt.
En het is te koppelen aan diverse boekhoudprogramma's omdat je vanuit de app kan factureren die het gelijk in je boekhoudprogramma verwerkt.
Voor de alarmopvolging geldt bij Secur-it het zelfde als bij Secusoft je moet zelf de melding in de app aanmaken en de PAC bellen om de bijzonderheden door te geven en de status na inschakeling op te vragen.
Mijn advies is wel als je een klant heb die is aangesloten bij Trigion om die daar weg te halen en naar een andere PAC te laten gaan want Trigion bellen om de status na te vragen wordt je echt niet blij van de wachttijd. Alleen in de nachtelijke uren is het vlot bij Trigion maar verder nee laat maar.