1
Inbraakbeveiliging / ATS2000 IP bug - kan inloggen via de app met default installer PIN
« Gepost op: vrijdag 20 juli 2018, 23:25 »
Hoi allen,
Ik heb gemerkt dat ik met de app op mijn centrale kan inloggen met de default installer PIN, al is deze verschillend van de installer PIN ingesteld op mijn systeem.
Als ik dan ingelogd ben met de default installer PIN kan ik mijn volledig logboek uitlezen en zie ik ook 8 gebieden. Echter wanneer ik het systeem probeer in te schakelen krijg ik de boodschap dat ik daar geen rechten voor heb.
Het lijkt mij nogal straf dat ik kan inloggen met de standaard PIN via de Advisor Advanced app (zowel met de oude als de nieuwe versie van de app).
Ik draai momenteel 028.028.145 op mijn centrale.
Weet iemand hoe dit op te lossen?
Bedankt
Ik heb gemerkt dat ik met de app op mijn centrale kan inloggen met de default installer PIN, al is deze verschillend van de installer PIN ingesteld op mijn systeem.
Als ik dan ingelogd ben met de default installer PIN kan ik mijn volledig logboek uitlezen en zie ik ook 8 gebieden. Echter wanneer ik het systeem probeer in te schakelen krijg ik de boodschap dat ik daar geen rechten voor heb.
Het lijkt mij nogal straf dat ik kan inloggen met de standaard PIN via de Advisor Advanced app (zowel met de oude als de nieuwe versie van de app).
Ik draai momenteel 028.028.145 op mijn centrale.
Weet iemand hoe dit op te lossen?
Bedankt