Auteur Topic: Getuigen gezocht Coevorden 23 juni 2015  (gelezen 4538 keer)

MrX

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 7
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Getuigen gezocht Coevorden 23 juni 2015
« Gepost op: vrijdag 15 april 2016, 12:29 »
OPROEP, ik ben dringend op zoek naar de beveiliger van de Stichting Veiligheidszorg Drenthe die op 23 juni 2015 getuigen is geweest van een scooter ongeval voor het gemeentehuis in Coevorden. Volgens mij heeft hij Zijffers of iets in die richting.

De scooters werden ingezet bij het promotie team van het UWV en de Gemeente Coevorden i.v.m. de kickoff die dag.

Als iemand meer informatie heeft dan stel ik het zeer op prijs als u mij even een berichtje stuurt.

MartinHaan

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 136
  • Elke uitsmijter begint als een zacht eitje!!!!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Algemeen manager / Teamleider Horeca/Events / Teamleider Zorginstellingen
Re: Getuigen gezocht Coevorden 23 juni 2015
« Reactie #1 Gepost op: zondag 5 juni 2016, 03:23 »
OPROEP, ik ben dringend op zoek naar de beveiliger van de Stichting Veiligheidszorg Drenthe die op 23 juni 2015 getuigen is geweest van een scooter ongeval voor het gemeentehuis in Coevorden. Volgens mij heeft hij Zijffers of iets in die richting.

De scooters werden ingezet bij het promotie team van het UWV en de Gemeente Coevorden i.v.m. de kickoff die dag.

Als iemand meer informatie heeft dan stel ik het zeer op prijs als u mij even een berichtje stuurt.

Neem contact op met het gemeentehuis of ga er eens langs. Veiligheidszorg zit daar ook achter de balie

MrX

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 7
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Getuigen gezocht Coevorden 23 juni 2015
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 14 juni 2016, 11:41 »
Probleem is opgelost. Getuige gevonden. Mag een slotje op.