Auteur Topic: als je een opleiding aangeboden krijgt welke zou je kiezen?  (gelezen 5847 keer)

jvdjagt

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • kom voor elkaar op
    • Bekijk profiel
als je een opleiding aangeboden krijgt welke zou je kiezen?
« Gepost op: woensdag 11 juni 2014, 21:33 »
Bedankt voor het meedoen

HDRG Beveiliging

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 88
    • Bekijk profiel
    • HDRG Beveiliging
Re: als je een opleiding aangeboden krijgt welke zou je kiezen?
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 1 juli 2014, 11:14 »
De antwoordkeuze zal voor een ieder, met ieder zijn eigen motivatie, totaal anders zijn. Het is maar net wat je wilt, wat je ambities zijn, waar je naartoe wilt in je persoonlijke ontwikkeling, waar jij brood (mogelijkheden) in ziet. Alle genoemde opties voegen weinig toe bovenop beveiliger-2, ik zou daarom voor de niet genoemde poll-optie "iets anders" kiezen.

Jeanne

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Expertise beveiligers
    • Bekijk profiel
    • www.beaufortsecurity.nl
  • Bedrijf: Beaufort Security
  • Functie: Eigenaresse en hoofdbeveiligster
Re: als je een opleiding aangeboden krijgt welke zou je kiezen?
« Reactie #2 Gepost op: maandag 14 juli 2014, 19:35 »
Hallo, Hondengeleider ben ik, EHBO-BHV heb ik en is al 15 jaar actueel gehouden.
Coördinator ben ik min of meer ook want met mijn eigen Security bedrijf ben ik een Duizendpoot
en dat bevalt met goed. Ik heb veel meer diploma's en gevolgde cursussen die niet op de lijst staan. Helaas kan ik dus bijna niet kiezen. Horeca Sociale Hygiëne, lijkt me wel goed om te kiezen, want die heb ik nog niet...
Groetjes Jeanne.

 
Voor beveiligers met een +

Infraroodborstje

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 116
    • Bekijk profiel
Re: als je een opleiding aangeboden krijgt welke zou je kiezen?
« Reactie #3 Gepost op: zondag 3 augustus 2014, 21:08 »
EHBO/BHV lijken me cursussen die door de gemiddelde werkgever wel worden aangeboden, deze zijn immers min of meer verplicht.

De opleiding tot coordinator vind ik zelf weinig toevoegen, het aanbod van mensen met deze opleiding is ook enorm volgens mij.

Jammer dat Integrale Veiligheid er niet bij staat, dat lijkt me wel een opleiding met perspectief. :)