Auteur Topic: Op zoek naar een fulltime baan in de beveiliging  (gelezen 4099 keer)

vincenthillegom

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: Brinks Nederland BV
  • Functie: Chauffeur waardetransport/geldloper
Op zoek naar een fulltime baan in de beveiliging
« Gepost op: zondag 2 maart 2014, 20:34 »
Hallo,

Mijn naam is Vincent van der Weijde, 25 jaar oud en ben woonachtig in Hillegom.

Momenteel ben ik nog werkzaam als chauffeur/ medewerker waardentransport bij Brinks Nederland bv in Rotterdam. Omdat ik daar hele lange dagen maak en er nogal wat onduidelijkheid is over de toekomst ben ik op zoek naar een andere baan.

Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdagende baan in de beveiliging met veel afwisseling en vaste tijden. Ik ben niet zo moeilijk wat betreft een functie in de beveiliging, ik vind de beveiliging branche een vak apart en erg interessant. Bij elk soort werkzaamheden in de beveiliging komen alle eisen waaraan een beveiliger moet voldoen wel met elkaar overeen. Het liefst wil ik geen 0-uren contract en minimaal 36 uur per week.

Ik heb in 2008 mijn diploma beveiliger gehaald en heb nu 5 jaar werk ervaring in de beveiliging. Ik ben in het bezit van mijn rijbewijs B met eigen vervoer en ook heb ik mijn rijbewijs C.

Voor meer info kunt u mij e-mailen op vvanderweijde@gmail.com.

met vriendelijke groet,

Vincent van der Weijde

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.358
    • Bekijk profiel
Re: Op zoek naar een fulltime baan in de beveiliging
« Reactie #1 Gepost op: zondag 2 maart 2014, 21:59 »
Ik denk dat er vele beveiligers zijn die het liefst een fulltime contract willen hebben maar die liggen echt niet voor het oprapen.

Maar gezien jou huidige functie, ben ik eigenlijk zeer benieuwd naar hoe jij kijkt naar:

http://www.beveiligingsforum.nl/index.php?topic=14301393.0