Auteur Topic: Advertenties  (gelezen 6484 keer)

Rob Hamberg

  • Algemeen beheerder
  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 193
    • Bekijk profiel
    • Rob Hamberg .nl
  • Bedrijf: beveiligingsforum.nl
  • Functie: moderator
Advertenties
« Gepost op: donderdag 18 juli 2013, 17:42 »
Met de overgang van www.beveiliging-prikbord.nl naar dit forum een tijd geleden zijn de advertenties van het forum verdwenen. Het leverde weinig op, maar de kosten voor de website waren daarentegen ook niet al te hoog.

Toch hebben we gemeend om de advertentiemogelijkheid terug te laten komen op het beveiligingsforum.nl

Het is hierbij zeker niet de bedoeling om er één groot reclamebord van te maken. Regelmatige  bezoekers hebben wellicht al gezien dat er bovenin de website ruimte gemaakt is. Het gaat om advertenties die afgestemd zijn op het beveiligingsforum en ook een mogelijkheid om voor de beheerders bijvoorbeeld aankondigingen te doen.

Daarmee kunnen we wellicht een aantal wensen die wel al langer hebben in vervulling laten gaan. Het gaat in eerste instantie om een pilot die aan het einde van de zomer geëvalueerd gaat worden. Reacties, tips en suggesties zijn welkom.

Joey

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 6
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Advertenties
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 19 juli 2013, 22:52 »
Uiteraard heeft u, als beheerder van de website, ook recht op een mooie vergoeding. Maar weest u alstublieft zuinig met het plaatsen van advertenties. Het geeft deze website een commercieel uiterlijk. Ik meen mij te herinneren dat er bij Google Adsense een mogelijkheid is om alleen bepaalde advertentiegenres te gebruiken. Dit zal het klikgedrag op de advertenties positief beïnvloeden en de gebruikservaring verbeteren.

Jan.

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 250
    • Bekijk profiel
  • Functie: Manager bedrijfsvoering
Re: Advertenties
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 1 oktober 2013, 09:19 »
Zoals iedereen en zo ook ik begrijp dat er geld binnen moet komen, dus waarom niet bij beveiligingsforum.

Er is ruimte genoeg, om wat reclame materiaal toe te voegen aan de website.
Ben inderdaad ook wel van mening, dat je er niet mee dood gegooid moet worden, daar is een forum niet geheel voor.

Maar denk dat het wel een toevoeging voor de site kan zijn, als je dit reclame materiaal afstemt op wat met beveiliging nodig heeft. Bijvoorbeeld reclame voor webshop mbt beveiliging, dat soort dingen..

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.358
    • Bekijk profiel
Re: Advertenties
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 1 oktober 2013, 09:29 »
Maar denk dat het wel een toevoeging voor de site kan zijn, als je dit reclame materiaal afstemt op wat met beveiliging nodig heeft.

Ik krijg nu regelmatig een reclame in beeld, bedoeld voor mensen die nog ergens minimaal 350.000 euro over hebben om te beleggen. Ik heb nog even hoopvol op mijn bankrekening gekeken, maar helaas, ik kom nog "een beetje" te kort!

Jan.

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 250
    • Bekijk profiel
  • Functie: Manager bedrijfsvoering
Re: Advertenties
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 1 oktober 2013, 09:34 »
Ik krijg nu regelmatig een reclame in beeld, bedoeld voor mensen die nog ergens minimaal 350.000 euro over hebben om te beleggen. Ik heb nog even hoopvol op mijn bankrekening gekeken, maar helaas, ik kom nog "een beetje" te kort!

Zulke advertenties krijg ik ook vaak te zien, heb het geld uiteraard wel liggen(wie niet tegenwoordig), maar belegen in deze tijd is mij iets te onzeker, haha.