Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - dennis136

Pagina's: [1]
1
CCTV, toegangscontrole en overig / Safire camerasysteem
« Gepost op: vrijdag 3 april 2020, 20:11 »
Beste lezers/collega techneuten

Met welke app om de camerabeelden te bekijken hebben jullie de beste ervaring, de easy view of de safire Connect? En wat zijn daarin de grote verschillen qua mogelijkheden en de wijze van installeren? Het is voor mij de eerste keer dat ik met de safire producten in aanraking kom dus alle informatie/tips zijn welkom.

Alvast bedankt..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

2
Inbraakbeveiliging / Re: Brandreset
« Gepost op: zaterdag 1 december 2018, 07:18 »
Het werkt idd!.
Weer wat wijzer geworden, bedankt voor de hulp en het meedenken


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

3
Inbraakbeveiliging / Re: Brandreset
« Gepost op: woensdag 28 november 2018, 22:06 »
Even kleine update

Start filter: gebied x , actie 5 ( volledig ingeschakeld en in alarm)
Stop filter: gebied x , actie 3 ( gebied uitgeschakeld) .
Modus: puls
Actieftijd: 3 min
Hertriggerbaar: aan

Zo zijn de filters ingesteld per blok en getest met inbraakmeldingen, de sirenes gaan dan af en worden uitgeschakeld met enkel invoer code.
Heb er de vorige in het filter al gebied x, actie 14 ( gebied in brandalarm )aan toegvoegd, ook dan gaan de sirenes af. Het gaat nu enkel nog om het stopfilter, of het moet idd zijn dat ik alsnog iets aan moet passen aan de modus...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

4
Inbraakbeveiliging / Re: Brandreset
« Gepost op: woensdag 28 november 2018, 18:01 »
Ga als het goed is binnenkort bij die klant terug dan kan ik het proberen.
Filter staat ingesteld op puls.
Zal bovenstaande nog wel eens testen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

5
Inbraakbeveiliging / Re: Brandreset
« Gepost op: dinsdag 27 november 2018, 21:09 »
Dat is dan het start filter, wat zou dan het stop filter moeten zijn??
( actief na brandalarm bevestiging ) werkt niet, de sirenes stoppen dan niet


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

6
Inbraakbeveiliging / Re: Brandreset
« Gepost op: maandag 26 november 2018, 22:39 »
Zo ver was ik al , maar ben er nog niet uit hoe die extra regel in de filter er dan uit moet zien. Even goed bedankt dre voor het meedenken...



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

7
Inbraakbeveiliging / Re: Brandreset
« Gepost op: zondag 25 november 2018, 22:37 »
Inganstype brand. Mijn sirenes heb ik in filters gezet ivm meerdere blokken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

8
Inbraakbeveiliging / Brandreset
« Gepost op: zondag 25 november 2018, 18:12 »
Beste, heb bij een klant een ATS 3500a ip geprogrammeerd in blokken waarvan  ik de optie alarm in behandeling uit heb gezet ivm de vele gebruikers en zodat ze de alarmmeldingen niet elke keer hoeven te bevestigen. De rookmelders die er zitten komen wel in alarm en reset ik na uitschakeling met de A toets. Echter werken de sirenes niet bij een brandalarm, iemand een idee hoe ik dit werkend krijg qua opbouw in een filter???


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

9
Inbraakbeveiliging / Re: App ats advanced
« Gepost op: vrijdag 28 oktober 2016, 09:36 »
Intern heb ik niet geprobeerd. Ga het eens proberen wat gieter heeft gezegd als ik weer bij die klant ben.
Is er nog een hulplijn bij KPN die daar echt verstand van hebben van dit soort zaken??


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

10
Inbraakbeveiliging / Re: App ats advanced
« Gepost op: dinsdag 25 oktober 2016, 20:02 »
Vervolg: ik loop alleen vast daarin ik heb het idee dat ik wat vergeet of moet je applicatie onder een bepaalde app groep vallen in het modem. Er zijn diverse keuzes voor wie de experiabox v10 kent. Heeft iemand een soort van stappenplan daar in? Grtn


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

11
Inbraakbeveiliging / Re: App ats advanced
« Gepost op: dinsdag 25 oktober 2016, 19:59 »
Het gaat hier om de 1000a ip 026.026.140. Werk zelf in de beveiliging dus het verhaal qua app instelling tbv telefoon en de instellingen in de centrale dat is me wel duidelijk. Heb de app ook al werkend gekregen met andere modems. Ik loop vast op de experiabox v10.
Ik maak daarin een nieuwe applicatie aan en die noem ik advisor advanced, vervolgens een nieuwe item en dit vaste ip adres wat daar in terug komt luistert naar poort 32000


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

12
Inbraakbeveiliging / App ats advanced
« Gepost op: dinsdag 25 oktober 2016, 10:21 »
Wil graag de app laten werken via een experiabox v10. Iemand ervaring hoe deze exact in te stellen in het modem???


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Pagina's: [1]