Auteur Topic: FTC fout op Flex3  (gelezen 4267 keer)

Simpson

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 50
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
FTC fout op Flex3
« Gepost op: vrijdag 24 maart 2017, 23:24 »
Heren collega's,

Ik heb regelmatig het probleem dat bij Flex3 centrales een FTC fout niet gewist kan worden.

De enige mogelijkheid is dan om in de installateursmode te gaan en bij 51-17-1 het systeem herstarten.

Komt jullie dit bekend voor en is er misschien een oplossing zodat de klant zelf een FTC kan resetten ?

Groet, Simpson.




Tiekus

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 53
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: FTC fout op Flex3
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 25 maart 2017, 07:48 »
Laat het reset niveau het wel toe? Standaard staat het op 2.3 dacht ik. En je code is dit ook standaard
 Misschien aangepast?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 981
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: FTC fout op Flex3
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 25 maart 2017, 08:24 »
Misschien heel stom, maar kun je niet beter proberen het probleem op te lossen?

Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 981
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: FTC fout op Flex3
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 25 maart 2017, 13:34 »
Heren collega's,

Ik heb regelmatig het probleem dat bij Flex3 centrales een FTC fout niet gewist kan worden.
Groet, Simpson.
Komt dat niet omdat de storing er op dat moment niet gewoon nog inzit waardoor je hem niet kunt wissen?

Simpson

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 50
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: FTC fout op Flex3
« Reactie #4 Gepost op: zaterdag 15 april 2017, 17:28 »
Dank voor de antwoorden.

Het lijkt erop dat de Flex tenminste een keer een melding naar de PAC moet versturen na
de lijnstoring alvorens de storingsmelding te herstellen is. Lijkt me achteraf ook logisch.

Groet, Simpson.