Beveiligingsforum
Beveiligingstechniek => Inbraakbeveiliging => Topic gestart door: Simpson op vrijdag 24 maart 2017, 23:24
-
Heren collega's,
Ik heb regelmatig het probleem dat bij Flex3 centrales een FTC fout niet gewist kan worden.
De enige mogelijkheid is dan om in de installateursmode te gaan en bij 51-17-1 het systeem herstarten.
Komt jullie dit bekend voor en is er misschien een oplossing zodat de klant zelf een FTC kan resetten ?
Groet, Simpson.
-
Laat het reset niveau het wel toe? Standaard staat het op 2.3 dacht ik. En je code is dit ook standaard
Misschien aangepast?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Misschien heel stom, maar kun je niet beter proberen het probleem op te lossen?
-
Heren collega's,
Ik heb regelmatig het probleem dat bij Flex3 centrales een FTC fout niet gewist kan worden.
Groet, Simpson.
Komt dat niet omdat de storing er op dat moment niet gewoon nog inzit waardoor je hem niet kunt wissen?
-
Dank voor de antwoorden.
Het lijkt erop dat de Flex tenminste een keer een melding naar de PAC moet versturen na
de lijnstoring alvorens de storingsmelding te herstellen is. Lijkt me achteraf ook logisch.
Groet, Simpson.