Auteur Topic: CS534 inluisteren  (gelezen 2970 keer)

vet

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
CS534 inluisteren
« Gepost op: dinsdag 8 november 2011, 14:02 »
Ik heb in mijn vakantievertrek in Frankrijk een CS575 centrale met GSM(78), CS534 en CS535 modules. In de handleiding staat dat de CS534 verschillende modes heeft nml
Terugbelmode, inbelmode,  lijnhoudmode, inbelmode automatisch antwoordapparaat.
Indien het alarm afgaat belt de GSM module mijn mobiel en vaste nummer en wordt via handshake en kiss-off de verschillende boodschappen afgespeeld. Na de kiss-off boodschap wil ik inluisteren, dus adres64 locatie 0 optie 1 (terugbelmode)niet aangevinkt en locatie 2 (toegangscijfer lijnhoudmode) een F ingevuld, mijn vraag is dit goed ingevuld en is dit alleen te controleren door het alarm af te laten gaan?
Verder zou ik graag inbelmode(volgens handleiding=indien geprogrammeerd kan de eigenaar inbellen in het pand en inluisteren in het beveligde pand met de hoofdgebruikerscode) goed programmeren. Tot nu toe lukt het mij niet. Als ik nu inbel krijg een een 1-tonige onderbroken piep deze blijft ook na het invoeren van mijn hoofdgebruikerscode wat doe ik verkeerd. Via het programma teamviewer kan ik in Nederland inloggen in de computer in Frankrijk en via deze laatste(UDX75 software) het alarm programmeren. Wat doe ik verkeerd