Auteur Topic: Vastlopen ATS Titan software programma  (gelezen 11047 keer)

Adje

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Vastlopen ATS Titan software programma
« Gepost op: vrijdag 22 november 2013, 21:21 »
Hallo mede forum leden ik heb een vraag. Bij een klant heb ik op een windows 7 pc Titan software geïnstalleerd, nieuwste ATS8101 versie 02.08.00. Na een paar dagen liep Titan software vast met als fout: titan.exe versie 2.1.0.8393
Naam van module met fout: KERNELLBASE.dll, versie 6.1.7601.17965.
Wie weet hoe ik deze windows titan conflict kan repareren c.q. wat deze fout is.
Heb al een keer Titan verwijdert en opnieuw gïnstalleerd.

MHo

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 448
    • Bekijk profiel
  • Functie: Service Engineer
Re: Vastlopen ATS Titan software programma
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 22 november 2013, 21:40 »
Collega van mij kon helemaal geen database's meer importeren!
Zelfs kon hij geen verbinding meer krijgen met panelen...

Software verwijderd en opnieuw geinstallerd maar helpt niks, dus die draait weer op de versie…
Gaat hier om een PC met Windows 7 64 bits!

Adje

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: Vastlopen ATS Titan software programma
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 23 november 2013, 14:30 »
Ja het gaat inderdaad om een 64 bits windows machine.

alphavisionoloog

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 91
  • eerst denken dan doen!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Projectleider
Re: Vastlopen ATS Titan software programma
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 23 november 2013, 19:17 »
Heb je na de de-installatie ook de mappen op de c schijf verwijdert?
Dit verhelpt vaak ook problemen bij een herinstallatie.

Succes!

Adje

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: Vastlopen ATS Titan software programma
« Reactie #4 Gepost op: zaterdag 30 november 2013, 15:31 »
Welke mappen bedoel je op de C schijf?

alphavisionoloog

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 91
  • eerst denken dan doen!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Projectleider
Re: Vastlopen ATS Titan software programma
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 3 december 2013, 22:33 »
Bij de installatie van de software wordt gevraagd in welke map hij geïnstalleerd mag worden.
Waarschijnlijk (ik zit nu achter een laptop waar ik alleen de standalone downloader geinstalleerd heb)
staat hij onder c:/program files/....
Deze map na de déinstallatie eerst verwijderen en dan opnieuw installeren.

Succes!

Joep

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 304
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Vastlopen ATS Titan software programma
« Reactie #6 Gepost op: donderdag 19 december 2013, 15:33 »
Hier hetzelfde probleem  :(

Ik ben bezig met het opnieuw te installeren van mijn laptop want in eerste instantie kon ik de ats standard downloader niet geinstalleerd krijgen en heb besloten om mijn oude windows xp te vervangen door win7.

Ik heb net titan gedownload (de laatste versie) en na de installatie krijg ik nadat ik een username en wachtwoord invoer de foutmelding dat het programma niet meer reageert.

Na op OK te klikken krijg ik nog een melding:

Exception EDL500 in module titan.exe at 002E904F.
Advisor Advanced engine kan niet worden geladen. Foutdetails:
DLL-bestand is niet geregistreerd.

Hier gaat het ook om een 64bit versie...

Joep

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 304
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Vastlopen ATS Titan software programma
« Reactie #7 Gepost op: donderdag 19 december 2013, 15:48 »
Hier hetzelfde probleem  :(

Ik ben bezig met het opnieuw te installeren van mijn laptop want in eerste instantie kon ik de ats standard downloader niet geinstalleerd krijgen en heb besloten om mijn oude windows xp te vervangen door win7.

Ik heb net titan gedownload (de laatste versie) en na de installatie krijg ik nadat ik een username en wachtwoord invoer de foutmelding dat het programma niet meer reageert.

Na op OK te klikken krijg ik nog een melding:

Exception EDL500 in module titan.exe at 002E904F.
Advisor Advanced engine kan niet worden geladen. Foutdetails:
DLL-bestand is niet geregistreerd.

Hier gaat het ook om een 64bit versie...

Even een aanvulling:

Ik heb net de software verwijderd en de vorige versie (02.05.02) geprobeerd te installeren en deze deedhet ook niet meer.
Na het verwijderen van deze versie heb ik daarna in de map C:\program files(x86) de map titan verwijderd en toen de installatie opnieuw uitgevoerd, nu werkt te software wel!