Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - Bossi

Pagina's: [1]
1
Inbraakbeveiliging / ATS Advanced - backup over GPRS
« Gepost op: zondag 8 december 2019, 07:09 »
Hoi,

2 weken geleden de ATS3500A-IP geplaatst bij me thuis. Nu wil ie , nadat ik geregistreerd was op Ultrasync portal, niet meer versturen over gprs als ik de netwerkstekker eruit haal.

Iemand een idee hoe dit op te lossen? Ben ook niet zeker dat dat de oorzaak was hoor.

Ook krijg ik mijn paneel niet gewist uit de Ultrasync portal.

Groetjes,

Bossi

2
Inbraakbeveiliging / ATSx500A-IP - sms testmelding
« Gepost op: zaterdag 30 november 2019, 09:44 »
Hoi,

Ik heb het niet gevonden in de ATS8500 soft en niet in de handleiding. Maar kan ik een sms krijgen als testmelding om de 24 of 48 u bvb, misschien elke week? (ats3500a-ip)

Zo weet ik of mijn gprs-module én sim kaart nog werken.

Groetjes,

Bossi

3
Inbraakbeveiliging / Sneltoets ATS Advanced -> uitgang
« Gepost op: zondag 24 november 2019, 16:13 »
Hoi,

Ik ga mijn ATS Classic buitenkegelen en vervangen door een ATS3500A-IP met Ultrasync.

Kan ik via een sneltoets/functietoets een uitgang sturen?

Ik zou graag mijn poort en dakgootverlichting kunnen doen. Het is te lang geleden dat ik ermee gewerkt heb en na een uurtje of 2 testen lukt alleen de app sturing maar niet via een sneltoets.

Alvast bedankt heren!

Groetjes,

Bossi

4
CCTV, toegangscontrole en overig / Milestone Failover Alarm
« Gepost op: maandag 26 februari 2018, 19:46 »
Goedeavond,

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, geen results.

Probleem waarvoor we een oplossing zoeken:

We zitten met 2 Milestone servers (windows) voor camerabewaking die in failover gaan bij problemen. Tot hier geen problemen.

Nu wenst de klant te weten wanneer dit voorvalt door bvb een alarm te genereren in Milestone event.

Heeft iemand hier al mee te maken gehad of weet iemand een oplossing voor dit probleempje?

Mvg,

Bossi

5
Vraag het de professional / Alliance
« Gepost op: zondag 19 februari 2017, 11:20 »
Hoi,

Ik heb me geregistreerd omdat ik hier al veel informatie heb opgedaan en ik hier nog zal komen ivm mijn baan.
Nu zit ik met het volgende probleem:

Ik heb een klant met en Alliance server en een desktop die aanlogt vanop afstand als client.
De client is vernieuwd en ik zou hem terug willen connectoren met de server.
Software is als client opnieuw geďnstalleerd maar ik kan geen verbinding maken met de server.
Client is een windows 7 64bit, in de server heb ik deze toegevoegd als geregistreerde gebruiker.

Wie kan me meer info geven over hoe dit probleem op te lossen.

Met vriendelijke groeten,

Bossi

Pagina's: [1]