Auteur Topic: AirSpaceSurveillance System  (gelezen 4258 keer)

Julian Wendler

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 598
  • sani salvique
    • Bekijk profiel
  • Functie: Monteur beveiligingsinstallaties, All-round Beveiliger
AirSpaceSurveillance System
« Gepost op: donderdag 25 oktober 2018, 03:36 »
Geachte collega's,

ik zit met mijn handen op dit moment in het haar en om de beurt op het toetsenbord om het probleem te beschrijven ;)


ASSS is van ByDemes. de installateur die het ooit geplaatst heeft, is failliet en overgenomen door Van Dorp.
Van Dorp reageert niet, en op ByDemes wachten kan ik niet. Geen geduld. Heeft er iemand een martercode of een methode om het admin-wachtwoord te resetten?
ik lees heel weinig over die apparatuur op internet. (het is side-branded Dahua-materiaal)

anders moet ik eens wachten op ByDemes....
Met Limburgse groet,

Julian Wendler


-----------------------------------------------------
Alles is op eigen titel en niet te achterhalen op een bedrijf of andere natuurlijke persoon.

Nick_V

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
    • Vanderbilt homepage
  • Bedrijf: Vanderbilt
Re: AirSpaceSurveillance System
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 31 oktober 2018, 09:07 »
Dahua Europa heeft kantoor in Nederland. Probeer die eens te benaderen?

Peppie31

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 32
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: AirSpaceSurveillance System
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 3 november 2018, 10:19 »
Julian, ben je al iets verder gekomen met jouw vraag?
ByDemes heeft een vestiging in Nederland die zeker bereidwillig is om je te helpen. Daarbij vind ik het delen van dergelijke wachtwoorden op dit soort open forum not done. Maar dat even terzijde.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Julian Wendler

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 598
  • sani salvique
    • Bekijk profiel
  • Functie: Monteur beveiligingsinstallaties, All-round Beveiliger
Re: AirSpaceSurveillance System
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 9 november 2018, 06:36 »
@Peppie31, dat was me zeer zeker duidelijk. uiteraard verwacht ik dat niet a la minute iemand met een master wachtwoord kan geven en ik overal elk systeem kan overnemen, echter heb ik beide bedrijven aangeschreven(Dahua en ByDemes), tot op heden nog steeds geen antwoord..

Dus dan maar systeem eruit en compleet vervangen.
ik gelukkig, klant ongelukkig.
Met Limburgse groet,

Julian Wendler


-----------------------------------------------------
Alles is op eigen titel en niet te achterhalen op een bedrijf of andere natuurlijke persoon.

WA van Buuren

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 230
    • Bekijk profiel
Re: AirSpaceSurveillance System
« Reactie #4 Gepost op: zondag 3 februari 2019, 18:43 »
.....ByDemes heeft een vestiging in Nederland die zeker bereidwillig is om je te helpen....

ByDemes is vooral bereidwillig om te verkopen, maar service en support zijn niet voorradig.

Ik had een gevalletje met een kennis die firmware had hardcoded wachtwoorden en dus om de haverklap zijn recorders 'gehacked' had. Installteur kwam geen steek verder met ByDemes en vroeg mij te helpen.

Antwoord van ByDemes, het zijn al oudjes en daar word geen nieuwe firmware voor gemaakt. Of wel; Dikke pech! De oudjes waren toch al 18 maanden oud. Slechts 14 bij de eerste keer dat het gebeurde.

Inmiddels hebben we het opgelost middels een RaspberryPi en een dedicated VPN. (Het geen sowieso verstandig is)

Cees

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 5
  • Ik ben pas tevreden als de klant dat ook is!
    • Bekijk profiel
Re: AirSpaceSurveillance System
« Reactie #5 Gepost op: zaterdag 20 april 2019, 16:34 »
Vorige week nog een recorder gerest met de knop op de print.
Maar volgens mij hebben alleen de nieuwe recorders deze, maar je zou kunnen kijken natuurlijk.
Vergeet niet dat je misschien ook de camera’s zelf moet resetten omdat het wachtwoord daar waarschijnlijk ook ik staat.