Beveiligingsforum
Beveiligingstechniek => Inbraakbeveiliging => Topic gestart door: Jeroen1508 op vrijdag 13 april 2018, 12:20
-
Enige maanden geleden heb ik een Advanced 1000Aip geinstalleerd. Ik heb nu tot 2x meegemaakt dat de app niet werkt op meerdere toestellen en blijft verbinden. Na het herstarten van de inbraakcentrale werkt de app weer. Komt dit iemand bekend voor?
-
Updaten naar de laatste Fw 28.28.144
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Daarna moet je wel advisor advanced pro app gebruiken
-
en de volgende keer een ATS1500A-IP pakken, Ultrasync cloud werkt perfect.
Niks instellen aan de klant router, en als de router vervangen wordt of een wijziging in het netwerk ook geen centje pijn (CCS wel op Dynamisch IP zetten)
Even opletten bij gebruik van een GPRS back-up kaart, het schijnt momenteel zo te zijn dat de Ultrasync voor extra data zorgt op de GPRS, en deze gaat dan vaak buiten de bundel (1MB). De stijging is naar 30MB.
-
en de volgende keer een ATS1500A-IP pakken, Ultrasync cloud werkt perfect.
Niks instellen aan de klant router, en als de router vervangen wordt of een wijziging in het netwerk ook geen centje pijn (CCS wel op Dynamisch IP zetten)
Even opletten bij gebruik van een GPRS back-up kaart, het schijnt momenteel zo te zijn dat de Ultrasync voor extra data zorgt op de GPRS, en deze gaat dan vaak buiten de bundel (1MB). De stijging is naar 30MB.
Bij PAC instelingen de OH ontvanger op V3 zetten zou dit moeten oplossen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk