Auteur Topic: Winkeldief mishandelt beveiliger supermarkt HOORN  (gelezen 3461 keer)

amstaf3

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 47
    • Bekijk profiel
Winkeldief mishandelt beveiliger supermarkt HOORN
« Gepost op: zondag 20 maart 2011, 19:14 »
zo 20 mrt 2011, 16:30  Telegraaf
   
Winkeldief mishandelt beveiliger supermarkt HOORN -  Een 23-jarige beveiliger van een supermarkt in Hoorn is zaterdagavond mishandeld door een winkeldief. Het slachtoffer werd hard in zijn gezicht gestompt en geslagen, zo heeft de politie zondag bekendgemaakt.


De beveiligingsmedewerker zag hoe twee mannen blikjes drank pakten en in hun kleren verstopten. Toen de beveiliger het tweetal hierop aansprak buiten de supermarkt op het Betje Wolffplein, ontstond er een worsteling met één van hen. Toen zijn maat hem te hulp schoot, wisten beide winkeldieven te ontkomen.

De beveiligingmedewerker heeft aangifte gedaan van mishandeling. De politie kreeg later een telefoontje van een 19-jarige man uit Hoorn, die op zijn beurt aangifte wilde doen tegen de beveiliger. Er zijn nog geen aanhoudingen verricht.

Peerpandabeer

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 100
  • Alles op zijn tijd
    • Bekijk profiel
Re: Winkeldief mishandelt beveiliger supermarkt HOORN
« Reactie #1 Gepost op: zondag 20 maart 2011, 22:34 »
weet niet wat er is gebeurd maar niet slim om je te laten verleiden tot een worsteling.

beter stap of tig terug doen. ik wordt er niet voor betaald om me op me gezicht te laten slaan denk ik altijd maar.

liever een levende lafaard dan een dode held, toch?
ben wel benieuwd naar wat er is gebeurd, wellicht horen we het nog.

feyenoord87

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 5
  • Beveiliger ben je nooit alleen, behalve op je werk
    • Bekijk profiel
Re: Winkeldief mishandelt beveiliger supermarkt HOORN
« Reactie #2 Gepost op: maandag 23 mei 2011, 15:31 »
Ik heb zelf op dat plein gewerkt, alleen een paar winkels verderop. Die hele buurt is één grote criminele bende. Op het plein wordt openlijk (hard)drugs gedeald, winkeldiefstal is aan de orde van de dag en mishandeling wordt daar ook vreselijk vaak gepleegd. Helaas zie je weinig surveillance van de politie, en als er eens een wagen langsrijdt is 'om onduidelijke redenen' het plein meteen leeg.
Heb ik alles ? Bord voor mijn kop, stuk in mijn kraag, brok in mijn keel, tranen in mijn ogen, water in mijn handen, lood in mijn schoenen ?
Dan ga ik naar mijn werk !