Auteur Topic: Het voorstelrondje, mijn beurt.  (gelezen 3573 keer)

Sjobo

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: Koninklijke Marechaussee
  • Functie: Marechaussee Beveiliger
Het voorstelrondje, mijn beurt.
« Gepost op: vrijdag 29 april 2016, 17:05 »
Goedemiddag allemaal,

als nieuw lid en hopelijk positieve aanwinst op het forum wil ik mij graag even voorstellen.

Mijn naam is Sjoerd Bos, 24 jaar en woonachtig in Apeldoorn. Momenteel ben ik werkzaam bij de Koninklijke Marechaussee als Beveiliger. In 2007 ben ik samen met mijn ouders verhuisd naar Cairo, Egypte, waar ik vier jaar lang heb gewoond en internationaal onderwijs heb gevolgd. Na deze vier jaar ben ik in 2011 zelf teruggekeerd naar Nederland waar ik de opleiding Veiligheid & Vakmanschap en de opleiding tot Marechaussee heb gevolgd.

Binnen mijn huidige baan als Marechaussee Beveiliger heb ik onder andere geleerd om analytisch te denken en strategische plannen te maken en uit te voeren. De hoogrisico objecten die wij beveiligen doen daarnaast een groot beroep op verantwoordelijkheid. Hiervoor ben ik intensief getraind op het gebied van zelfverdediging, schietvaardigheid en geweldsethiek. Daarnaast ben ik geëxamineerd in de wetboeken van stafrecht, strafvordering, militair recht en ambtsinstructie en beschik ik over goede sociale en communicatieve vaardigheden.

Helaas ben ik vanwege een Lyme-bacterie, opgelopen tijdens de bivak, uitzend-ongeschikt verklaard, wat inhoudt dat ik niet langer een functie binnen Defensie kan vervullen. Om deze reden ben ik op zoek naar een nieuwe baan binnen de beveiliging, waarin ik mijn huidige kennis en ervaring kan toepassen en verder kan uitbreiden.

Spoedig zal ik de opleiding Particulier Onderzoeker (privé detective) afronden en ook mijn SVPB diploma halen.

Ik hoop jullie genoeg informatie te hebben gegeven over wie ik ben en wat ik gedaan heb,
mochten er vragen zijn dan hoor ik dat graag:)!

Met vriendelijke groet,
Sjoerd

Nadina Jahangier

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 105
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Het voorstelrondje, mijn beurt.
« Reactie #1 Gepost op: maandag 2 mei 2016, 10:51 »
Welkom Sjoerd,

We hopen dat het forum voor jou van togevoegde waarde kan zijn!

met vriendelijke groet,

Nadina Jahangier

Operationeel manager
KNB Security Services
KNB Security Shop