Auteur Topic: Welke beveiligingsbedrijf wil samen werken?  (gelezen 55523 keer)

Spies Total Security

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 42
  • STS Nothing Less!!
    • Bekijk profiel
    • Spies Total Security
  • Bedrijf: Spies Total Security
  • Functie: Eigenaar
Re: Welke beveiligingsbedrijf wil samen werken?
« Reactie #60 Gepost op: dinsdag 21 januari 2014, 17:07 »
Zoals beloofd hierbij de update na mijn gesprek bij BW.

Ondanks alle kritiek en negatieve beweringen van bepaalde personen op dit forum, heb ik vanmiddag een goed gesprek gehad met BW.
Hierbij heb ik ze zelf op de hoogte gesteld van mijn website en de dienst incasso die ik aanbied, want daar hadden ze zelf nog niet naar gekeken.
De manier waarop ik mijn onderneming momenteel presenteer op het internet, kan en mag ik gewoon blijven doen.
En ik mag ook best met andere beveiligingsbedrijven contact onderhouden over eventuele mogelijkheden voor de toekomst.
Hiermee overtreed ik geen regels en wetten.
Ook het aanbieden van mijn incasso dienst kan ik gewoon blijven doen naast de beveiligingswerkzaamheden.
Volgen BW ben ik niet de enige die dat doet.....
Echter moet ik daarbij wel in acht houden dat ik geen grensoverschrijdende handelingen verricht, maar dat is natuurlijk niet anders dan in het dagelijkse leven.

Kortom gaat BW een positief advies uitbrengen aan de MvJ / Justis.

Hopelijk kan het nu weer over het onderwerp gaan waarvoor dit topic is geopend en wil ik de "experts" hier op het forum adviseren om misschien toch een volgende keer als iemand nieuw is en ergens op reageert, niet meteen alle registers en doom scenario's open te trekken.
Ik kan het wel hebben, maar ik kan me voorstellen dat anderen hiervan afschrikken en het wel laten om ergens op te reageren of om zich überhaupt aan te melden....
Kritiek is altijd goed en een ieder mag zijn mening geven, maar vooruitlopen op zaken waarbij de beslissing of beoordeling niet aan jullie is zou ik achterwege laten.

Groet, Jurgen.
STS Beveiliging & STS Incasso, al uw opdrachten in veilige handen.

Raymond

  • Gast
Re: Welke beveiligingsbedrijf wil samen werken?
« Reactie #61 Gepost op: dinsdag 21 januari 2014, 17:55 »
Goed om te horen Jurgen! Iedereen back on topic!

Jan.

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 250
    • Bekijk profiel
  • Functie: Manager bedrijfsvoering
Re: Welke beveiligingsbedrijf wil samen werken?
« Reactie #62 Gepost op: dinsdag 21 januari 2014, 19:13 »
Zoals beloofd hierbij de update na mijn gesprek bij BW.

Ondanks alle kritiek en negatieve beweringen van bepaalde personen op dit forum, heb ik vanmiddag een goed gesprek gehad met BW.
Hierbij heb ik ze zelf op de hoogte gesteld van mijn website en de dienst incasso die ik aanbied, want daar hadden ze zelf nog niet naar gekeken.
De manier waarop ik mijn onderneming momenteel presenteer op het internet, kan en mag ik gewoon blijven doen.
En ik mag ook best met andere beveiligingsbedrijven contact onderhouden over eventuele mogelijkheden voor de toekomst.
Hiermee overtreed ik geen regels en wetten.
Ook het aanbieden van mijn incasso dienst kan ik gewoon blijven doen naast de beveiligingswerkzaamheden.
Volgen BW ben ik niet de enige die dat doet.....
Echter moet ik daarbij wel in acht houden dat ik geen grensoverschrijdende handelingen verricht, maar dat is natuurlijk niet anders dan in het dagelijkse leven.

Kortom gaat BW een positief advies uitbrengen aan de MvJ / Justis.

Hopelijk kan het nu weer over het onderwerp gaan waarvoor dit topic is geopend en wil ik de "experts" hier op het forum adviseren om misschien toch een volgende keer als iemand nieuw is en ergens op reageert, niet meteen alle registers en doom scenario's open te trekken.
Ik kan het wel hebben, maar ik kan me voorstellen dat anderen hiervan afschrikken en het wel laten om ergens op te reageren of om zich überhaupt aan te melden....
Kritiek is altijd goed en een ieder mag zijn mening geven, maar vooruitlopen op zaken waarbij de beslissing of beoordeling niet aan jullie is zou ik achterwege laten.

Groet, Jurgen.

Goed om te horen!!!
Hoop dat je snel je vergunning binnen hebt!!!!

Theo van Veen

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 163
  • Uw partner op (verkeers) veiligheid gebied
    • Bekijk profiel
    • Uw partner op (verkeers) veiligheid gebied
  • Bedrijf: Scorpion Advies
  • Functie: beveiliger - verkeersregelaar
Re: Welke beveiligingsbedrijf wil samen werken?
« Reactie #63 Gepost op: dinsdag 21 januari 2014, 20:22 »
Gefeliciteerd met deze uitkomst... Wie weet samenwerking ? 

Spies Total Security

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 42
  • STS Nothing Less!!
    • Bekijk profiel
    • Spies Total Security
  • Bedrijf: Spies Total Security
  • Functie: Eigenaar
Re: Welke beveiligingsbedrijf wil samen werken?
« Reactie #64 Gepost op: donderdag 23 januari 2014, 16:55 »
Bedankt heren,

Mijn planning is om zelf voor een paar heren/dames een pas aan te vragen bij BW.
Het is natuurlijk voordeliger om die in te zetten bij een klus dan extern mensen in te huren.
Maar je weet nooit wat er op je pad komt, en voor hetzelfde geld moet je meer mensen inzetten dan je op dat moment in dienst hebt.
Vooral in het weekend kan het goed voorkomen dat andere ondernemingen in je netwerk hun mensen ook al elders ingezet hebben.
Daarom ben ik ook van mening dat een uitgebreid netwerk van betrouwbare ondernemers/beveiligers essentieel is om wanneer dat nodig is op terug te vallen.

Dus ik hou me aanbevolen voor een kennismaking met collega ondernemers in de beveiliging en eens bij elkaar te komen om te kijken of er mogelijkheden zijn en vooral ook een klik is.

Wie weet Theo, komt het er inderdaad een keer van!
STS Beveiliging & STS Incasso, al uw opdrachten in veilige handen.

Kolen Security

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • www.kolensecurity.nl
  • Bedrijf: Kolen Security
Re: Welke beveiligingsbedrijf wil samen werken?
« Reactie #65 Gepost op: zaterdag 19 april 2014, 19:06 »
Goedendag collega ondernemers,

Mijn naam is Remco en ik ben sinds dit jaar gestart met Kolen Security. na 12 jaar in loondienst te hebben gewerkt, heb ik besloten om als zelfstandige verder te gaan.

Ik heb altijd interesse in mogelijke samenwerkingen. samen staan we sterker!

voor meer informatie kijk eens op www.kolensecurity.nl

Tevens kom ik uit de regio Rotterdam


Groeten Remco.