Auteur Topic: Mobiele Surveillance hoeveel werk om 1 auto rendabel te laten zijn per 24 uur ?  (gelezen 4841 keer)

enrico1972

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 201
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Mobiele Surveillance hoeveel werk om 1 auto rendabel te laten zijn per 24 uur ?

Ook hiervoor geldt dat ik leergierig ben en graag informatie zoek wat verdraaid moeilijk te vinden is op het net.
Het zal uiteraard te maken hebben met welk tarief je rekent maar hoeveel werk moet er bij benadering in 1 auto zitten om hem rendabel
te laten zijn.
Dus hoeveel Sluitingen Controles en Openingen per 24 uur in 1 auto.

Keyholding abonnementen zijn natuurlijk een jaarlijkse vaste inkomstenbron maar dat kan nooit genoeg zijn om 1 auto of meerdere
auto’s van te laten rijden zonder dat er ook echt werk in zit.
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.359
    • Bekijk profiel
Re: Mobiele Surveillance hoeveel werk om 1 auto rendabel te laten zijn per 24 uur ?
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 25 augustus 2011, 00:12 »
Hoewel een auto best wel wat kost, zijn de kosten van het personeel wat er inzit waarschijnlijk vele malen hoger. En het maakt natuurlijk ook nog wel uit met welke auto je gaat rijden. Wat een auto kost is niet zo heel moeilijk te achterhalen. Kijk op een site van een willekeurige leasemaatschappij, zoek een auto uit en schat het aantal kilometers in (voor een auto die je 7 x 24 uur inzet moet je niet aan de lage kant gaan zitten).

Maar roepen dat je met een paar auto\'s 7 x 24 uur gaat rijden is wel makkelijk. Maar ze moeten ook onderhouden worden, gaan wel eens stuk of zijn wel eens betrokken bij een aanrijding. En als je (zoals je elders schreef), alle diensten op 1 moment laat eindigen/beginnen, bijvoorbeeld om 23:00, dan zijn \'alle\' auto\'s dus vanaf 22:30 op weg naar kantoor, maar wat nu als ze tussen 22:30 en 23:00 nodig zijn?

enrico1972

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 201
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Mobiele Surveillance hoeveel werk om 1 auto rendabel te laten zijn per 24 uur ?
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 27 augustus 2011, 00:43 »
Citaat van: Planner

Hoewel een auto best wel wat kost, zijn de kosten van het personeel wat er inzit waarschijnlijk vele malen hoger.
En het maakt natuurlijk ook nog wel uit met welke auto je gaat rijden. Wat een auto kost is niet zo heel moeilijk te achterhalen.
Kijk op een site van een willekeurige leasemaatschappij, zoek een auto uit en schat het aantal kilometers in (voor een auto die je 7 x 24 uur
inzet moet je niet aan de lage kant gaan zitten).


Dank je wel Planner voor je tip zal eens bij een leasemaatschappij kijken of ik er wat wijzer wordt.
Dat het uitmaakt met wat voor auto je gaat rijden is logisch. Een VW polo of VW Caddy model lijkt mij groot zat.
In ieder geval zou ik nooit groter als dat kiezen als ik voor een keuze zou staan.
Wat kilometers betreft voor een 7 x 24 uur auto denk ik dat je met 50.000 km per jaar aardig in de buurt zal zitten als schatting.

Citaat van: Planner

Maar roepen dat je met een paar auto\'s 7 x 24 uur gaat rijden is wel makkelijk.
Maar ze moeten ook onderhouden worden, gaan wel eens stuk of zijn wel eens betrokken bij een aanrijding.
En als je (zoals je elders schreef), alle diensten op 1 moment laat eindigen/beginnen, bijvoorbeeld om 23:00, dan zijn \'alle\' auto\'s dus vanaf
22:30 op weg naar kantoor, maar wat nu als ze tussen 22:30 en 23:00 nodig zijn?


Ik heb nooit gezegd dat je met meerdere auto\'s 7 x 24 uur moet gaan rijden want als de \"grote jongens\" dat al niet doen waarom zou een klein
bedrijf dat dan wel gaan doen.
Wat onderhoud of stuk gaan of aanrijding daar kan je goede afspraken over maken dus dat hoeft niet het grootste probleem te zijn.

Mocht er nog iemand informatie willen delen op de vragen uit mijn openingsbericht dan ben ik daar benieuwd naar.
Mag ook via PB natuurlijk als je het niet open en bloot wilt doen.
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.359
    • Bekijk profiel
Re: Mobiele Surveillance hoeveel werk om 1 auto rendabel te laten zijn per 24 uur ?
« Reactie #3 Gepost op: zondag 4 september 2011, 13:43 »
50.000 km voor een auto die 7x24x365 uur bemand is????? Dat rij ik al met mijn eigen auto....

En goede afspraken maken bij een aanrijding is allemaal leuk en aardig, ik ben alleen benieuwd wie de alarmopvolging overneemt waar de bestuurder naar toe onderweg was maar die nu niet kan doen?

En elders heb jij het over een kluis. Zit deze (en ook alle andere materialen) ook in de vervangende auto?