Auteur Topic: Advisor avanced app  (gelezen 4900 keer)

Klompenjan

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 12
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Advisor avanced app
« Gepost op: zaterdag 15 november 2014, 20:26 »
Iemand ervaring met het instellen van de advisor advanced app iicm met een experia box v9 van KPN?
Ik heb poort 32000 in de router doorgezet naar het ip adres van de centrale, echter werkt dit niet, meer hoeft er in de router toch niet ingesteld te worden?


MHo

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 448
    • Bekijk profiel
  • Functie: Service Engineer
Re: Advisor avanced app
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 15 november 2014, 21:28 »
Nee, meer hoef je niet te doen!
Heb je wel bij je gebruikersgroep de optie remote verbinding aangezet??

Klompenjan

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 12
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Advisor avanced app
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 15 november 2014, 21:54 »
Ja die staat aan, wat moet er behalve het doorzetten van de poort naar het ip adres vd centrale nog meer ingesteld worden in de router dan?

MHo

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 448
    • Bekijk profiel
  • Functie: Service Engineer
Re: Advisor avanced app
« Reactie #3 Gepost op: zondag 16 november 2014, 21:47 »
Het enigste wat je doen moet is inderdaad port forwarding, en de remote verbinding op aan zetten!
Hierna zou het moeten werken…
Heb het hier thuis ook werkend!

tjeerd13

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Advisor avanced app
« Reactie #4 Gepost op: vrijdag 5 december 2014, 14:28 »
Zorg er ook voor dat je het niet test via je eigen intern netwerk. Dit wil bij sommige routers wel eens problemen geven. Als je je extern IP adres gebruikt.