Auteur Topic: Termijn pas aanvraag verdagen  (gelezen 10261 keer)

Makaveli

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 9
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Termijn pas aanvraag verdagen
« Reactie #15 Gepost op: woensdag 21 juni 2017, 17:21 »
Je zou natuurlijk nog even aan je werkgever kunnen vragen hoe het kan dat jij met een verlopen pas mag werken? Hebben zij daarover een afspraak gemaakt met BW? Want nee, in principe mag het dus niet, maar het is de werkgever die daar problemen mee krijgt!
Ik heb met mijn werkgever gesproken. Volgens mijn werkgever zijn ze bezig met het verlengen van zijn bedrijfsvergunning wat om de 5 jaar gebeurt.Vandaar dat het langer duurt met mijn screening. Ze behandelen pas de aanvraag van een personeel als een bedrijfsvergunning verlengd is?

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.359
    • Bekijk profiel
Re: Termijn pas aanvraag verdagen
« Reactie #16 Gepost op: woensdag 21 juni 2017, 21:46 »
Dat is natuurlijk geen antwoord op de vraag of zij geregeld hebben dat jij eventueel met een verlopen pas zou mogen werken!

Het probleem is natuurlijk nog groter als de vergunning van jou werkgever verlopen is. Dan mogen jij en jouw collega's in principe helemaal niet meer werken, zelfs als jullie pas nog wel geldig is.

Makaveli

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 9
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Termijn pas aanvraag verdagen
« Reactie #17 Gepost op: woensdag 21 juni 2017, 22:04 »
Dat is natuurlijk geen antwoord op de vraag of zij geregeld hebben dat jij eventueel met een verlopen pas zou mogen werken!

Het probleem is natuurlijk nog groter als de vergunning van jou werkgever verlopen is. Dan mogen jij en jouw collega's in principe helemaal niet meer werken, zelfs als jullie pas nog wel geldig is.
Ieder geval ik blijf thuis tot dat me pas klaar is dat is geregeld.