Auteur Topic: Pagers informatie  (gelezen 3265 keer)

wolfsspirit

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 7
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Pagers informatie
« Gepost op: donderdag 28 maart 2013, 09:38 »
Voor een nieuw op te starten project die ik helaas niet in detail uit kan leggen in verband met opzetten bussinessplan zoek ik informatie of namen van fabrikanten.

Ik zoek een pager of semafoon systeem , dit systeem moet minimaal 200 zenders kunnen bevatten en 4+ ontvangers die al deze zenders kunnen ontvangen.
Ontvangers moeten programeerbaar zijn uiteraard om de unieke code van zenders in duidelijke taal aan te geven op de ontvangende display.

Zenders moeten simpel 1 druk op de knop (vast geinstalleerde) zenders wezen , ontvangers uiteraard mobiel.
Vraag is ook of pagers met een server werken of gewoon stand alone zonder tussenkomst van servers.

Als iemand een idee heeft waar ik dit kan krijgen of een fabrikant weet die dit kan maken ?
Ook moet het natuurlijk niet duur wezen , het moet immers wel betaalbaar blijven , maar ik denk gezien de grote afname dat de kosten wel mee zullen vallen.
momenteel zie ik over het algemeen paging systemen met een maximum van rond de 32 zenders , dit is niet voldoende voor het grote project.