Auteur Topic: Inschakelen bij lijnfout  (gelezen 2133 keer)

gb1974

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 144
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Inschakelen bij lijnfout
« Gepost op: vrijdag 3 juli 2020, 10:09 »
Bij een UTC ATS Advanced systeem kun je normaal als er een lijnfout is niet inschakelen.
Dit is soms zeer lastig bij klanten aangezien het even wegvallen van een verbinding regelmatig voor komt.

Lijnfout moet volgens de norm gemeld worden (naar de meldkamer en op het bediendeel). Mag je de optie dat je niet in kunt schakelen bij een lijnfout uitzetten? Men krijgt dan nog wel de melding en de meldkamer krijgt deze ook, maar men kan wel inschakelen.

Zo niet dan moet je iedere keer als er zicht een lijnfout heeft voor gedaan iemand sturen om deze te bevestigen. Want je zult zien dat een hoofdgebruiker die dat evt. ook zou kunnen niet aanwezig is op dat moment.

GerritB

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 1.097
  • Beveiliging, maar dan wel goed graag
    • Bekijk profiel
Re: Inschakelen bij lijnfout
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 9 juli 2020, 20:18 »
Hoe krijgt de meldkamer nog bericht als er geen telefoonlijn is?
Die merkt dat dan toch pas na maximaal 25 uur?
Ik zet hem gewoon uit met alleen een melding op het scherm onder het mom van beter beveiliging zonder telefoonlijn dan de gehele nacht helemaal geen beveiliging.
Alles is op eigen titel en niet te achterhalen op een bedrijf of andere natuurlijke persoon.

RHBeveiligingstechniek

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 23
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Eigenaar
Re: Inschakelen bij lijnfout
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 9 juli 2020, 22:18 »
Je kan de gereed voor in optie's aanpassen, daar kan je meerdere dingen instellen en kan de klant met het hebben van een lijn fout inschakelen, en als de storing vanzelf weer opgelost is staat het paneel ingeschakelt,


Of wil je het anders hebben?