Hallo allemaal,
Na hier zoeken, via google, bedrijven bellen kom ik er niet meer uit:
Ik heb een Honeywell Galaxy flex 3 alarm en alles werkt tot in de puntjes alleen de IP print/de APP niet
Wat heb ik gedaan:
-Installateur is geweest om in het bedienpaneel alles in te stellen en de print een eigen ip te geven.
-Poort 10001 open gezet in onze router
-RS toegang geactiveerd in het alarm zelf
-Print aangesloten op de highspeed bus (links op de print), internet kabel er in (lampjes branden enz)
-App geinstalleerd
-2 ip adressen geprobeerd (van router en statische van IP portal)
-Code plaats (gebruikers code in alarm) goed ingevuld en gecontroleerd op bedien paneel
-Gebruiker code ingevuld
App zegt: Veilige communicatie met het paneel maken (is aan het laden) 1 minuut later: Verbinding met paneel verbroken.
Ik zit echt helemaal vast en de installateur komt er (zo op het eerste gezicht) ook niet uit. Ik ga hem niet ieder uur betalen, ben ik zo meer dan een rib kwijt
Wie helpt mij uit de brand?