Auteur Topic: Al een jaar lid, maar nog nooit voorgesteld  (gelezen 6139 keer)

MartinHaan

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 136
  • Elke uitsmijter begint als een zacht eitje!!!!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Algemeen manager / Teamleider Horeca/Events / Teamleider Zorginstellingen
Al een jaar lid, maar nog nooit voorgesteld
« Gepost op: dinsdag 25 oktober 2016, 08:03 »
Zag dat ik mij nooit heb voorgesteld als nieuw lid van het forum!
Beter laat als nooit !

Martin Haan, 43 jaar, getrouwd en vader van 2 mooie kinderen.

Vanaf mijn 18e de beveiliging in gerold, en vanaf mijn 25e mede eigenaar geworden van een plaatselijk beveiligingsbedrijf waar ik voor werkte. Dit was een klein bedrijfje, met een kleine 15 man in het werkveld.

Op mijn 30e mijn compagnon uitgekocht, en ik had een mooi gezond bedrijf staan met +- 40 fulltimers en 30 oproepkrachten.

Wij waren sterk op het gebied van mobiele surveillance en vaste objecten.
Daarnaast hadden wij een kleine tak op gebied van horeca en evenementen, puur omdat mijn interesse daar het meeste lag.

in 2004, na een aantal mooie jaren gehad te hebben, sloeg het noodlot toe, dat ik alles dreigde te verliezen aan een grote speler.
De keuze gemaakt om mijn zaak te verkopen, om zo de vaste posities van mijn medewerkers te waarborgen.  Mezelf mee verkocht en ook ik bleef zo mijn brood verdienen. Ik kreeg een kantoor functie in de sales, en deed eigenlijk niks meer in het veld, waar mijn passie wel ligt.

Niet op mijn plek zittend, de keuze gemaakt om in 2007 ontslag te nemen.

Ik kom uit Utrecht, en mijn gezin had al eens laten vallen, om een plek te zoeken waar het wat rustiger is, dus in 2007 het perfecte moment om te verhuizen. Wij zijn naar Drenthe verhuist. Leuke boerderij gekocht met veel land.

Om de kost te verdienen, ben ik als freelancer in de sales aan het werk gegaan, en redelijk wat opgebouwd.
In 2009 deed ik voor een nieuw beveiligingsbedrijf de sales, en in 2010 heb ik de overstap naar de beveiliging weer gemaakt bij dat bedrijf.

Nu in de functie algemeen manager. Ik heb de algemene leiding over het personeel, ik train en coach nieuwe cursisten die de beveiliging in willen, en in de zomermaanden ondersteun ik de coördinatie tijdens evenementen.

En het mooiste van alles... ik werk ook gewoon weer in het veld. Met name de horeca en evenementen, maar ook in zorginstellingen.

In het kort even mijn ervaringstraject in de beveiliging uitgelegd!

Raymond

  • Gast
Re: Al een jaar lid, maar nog nooit voorgesteld
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 8 november 2016, 12:25 »
Welkom op het forum Martin! Met jou ervaring, kennis en kunde hoop ik dat je een bijdrage blijft leveren aan het forum :)

MartinHaan

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 136
  • Elke uitsmijter begint als een zacht eitje!!!!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Algemeen manager / Teamleider Horeca/Events / Teamleider Zorginstellingen
Re: Al een jaar lid, maar nog nooit voorgesteld
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 10 november 2016, 06:10 »
Welkom op het forum Martin! Met jou ervaring, kennis en kunde hoop ik dat je een bijdrage blijft leveren aan het forum :)

Dank je!

Merk wel dat het forum niet echt heel actief is. Dat is jammer.. Terwijl er zoveel beveiligers zijn, en we elkaar kunnen helpen!

Raymond

  • Gast
Re: Al een jaar lid, maar nog nooit voorgesteld
« Reactie #3 Gepost op: maandag 28 november 2016, 12:09 »
Het forum is inderdaad niet zo heel actief meer, hoewel op het gebied van techniek nog wel het een en ander gepost blijft worden. Dit komt voornamelijk denk ik door het overlijden van Rob Hamberg de oude beheerder van dit forum. Het is inmiddels wel overgenomen en er zijn plannen in de maak om het forum weer een boost te gaan geven. Maar ik durf niet te zeggen op welke termijn dit is.

Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 981
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Al een jaar lid, maar nog nooit voorgesteld
« Reactie #4 Gepost op: zondag 22 november 2020, 18:40 »
Na 4 jaar, is het ongeveer nog hetzelfde.