Auteur Topic: Grijze pas aanvraag  (gelezen 9289 keer)

lastigevraag1995

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Grijze pas aanvraag
« Gepost op: woensdag 3 juni 2015, 14:09 »
Hallo iedereen, ik heb een vraag, ik wil binnekort beginnen met de functie luchthavenbeveiliger, maar ik weet dat de screening wat strenger is dan normaal, die word op luchthavens ook door de KMAR gedaan, ik heb al een aantal grijze passen gehad bij verschillende bedrijven dus dat is opzicht geen probleem, maar ik ben in het verleden toen ik 15 was aangehouden op een feest met 8 xtc pillen ( dit was voor eigengebruik en niet voor verkoop) , ( dit was voordat ik mijn beveiliging opleiding had gestart ) , dus eigenlijk moest ik gewoon voorkomen etc, maar omdat ik had aangegeven dat ik toen met de beveiliging opleiding wou beginnen hebben ze kunnen regelen dat mijn zaak door bureau halt werd afgehandeld, dit is ook zo gebeurt, daarna heb ik gewoon mijn beveiliging opleiding kunnen doen en werk ik momenteel voor meerdere brijven,  maar ik heb nu een slecht gevoel over mijn fout in het verleden wat ik had gemaakt, toen ik nog een drugs gebruiker was.. ik ben bang dat ik niet door de screening kom bij de kmar, is er een grote kans dat dat ook kan gebeuren? of is het zo van, achja nadat je de haltzaak heb afgegerond heb je alsnog je beveiliging opleiding mogen doen en je hebt ook al grijze passen van andere beveiligingsbedrijven in bezit dus het zal geen problemen opleveren?

Groetjes..

Julian Wendler

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 598
  • sani salvique
    • Bekijk profiel
  • Functie: Monteur beveiligingsinstallaties, All-round Beveiliger
Re: Grijze pas aanvraag
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 3 juni 2015, 14:47 »
screening door Kmar wordt via MIVD gedaan.
ze zullen je referenties opvragen en dan bekijken of het goed vlees in de kuip is.
Halt-straffen worden geregistreerd(ook al zeggen ze van niet!) maar aangezien je zonder problemen bij meerdere bedrijven een grijze pas hebt, zullen ze niet moeilijk doen. je bent intussen gewoon "clean", toch?
Met Limburgse groet,

Julian Wendler


-----------------------------------------------------
Alles is op eigen titel en niet te achterhalen op een bedrijf of andere natuurlijke persoon.

lastigevraag1995

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Grijze pas aanvraag
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 3 juni 2015, 15:12 »
Oke ik hoop het, ja ben nu clean had 3 maandjes ongeveer af en toe xtc pillen gebruikt maar daarna gestopt met die troep, en mijn laatste joint was februari 2014, dus ben nu al ruim 1.5 jaar clean :), ik hoop zo erg dat de fouten die ik in het verleden heb gemaakt nu niet een probleem zal gaan veroorzaken.. dat zou erg zonde zijn.. maarja zoals jij zegt en zo dacht ik het ook, heb na dat incident gewoon alsnog mijn beveiliging opleiding kunnen doen en werken voor meerdere  beveiligings bedrijven, dus opzicht maakte ik me niet druk, maar toen ik hoorde dat KMAR wat dieper gaat moest ik direct hier aan denken.. 
screening door Kmar wordt via MIVD gedaan.
ze zullen je referenties opvragen en dan bekijken of het goed vlees in de kuip is.
Halt-straffen worden geregistreerd(ook al zeggen ze van niet!) maar aangezien je zonder problemen bij meerdere bedrijven een grijze pas hebt, zullen ze niet moeilijk doen. je bent intussen gewoon "clean", toch?

lastigevraag1995

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Grijze pas aanvraag
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 3 juni 2015, 15:24 »
Waar ik voornamelijk bang voor ben is dat ze denken dat ik een drugsverslaving heb, en dat zou lullig zijn want dat heb ik niet, en ik heb ook geen strafblad dus het zou gewoon goed moeten komen toch..? Ik bedoel je word alleen naar HALT toegestuurd als je een lichte strafbare feit heb gepleegd, en ik heb mijn halt straf goed uitgevoerd en ik heb geen strafblad gekregen..
screening door Kmar wordt via MIVD gedaan.
ze zullen je referenties opvragen en dan bekijken of het goed vlees in de kuip is.
Halt-straffen worden geregistreerd(ook al zeggen ze van niet!) maar aangezien je zonder problemen bij meerdere bedrijven een grijze pas hebt, zullen ze niet moeilijk doen. je bent intussen gewoon "clean", toch?

lastigevraag1995

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Grijze pas aanvraag
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 3 juni 2015, 15:40 »
Ik lees ook net, ' Heb je alleen een HALT straf gekregen? Dan is dat niet direct reden om een VGB
te weigeren. In het veiligheidsonderzoek laat de MIVD meewegen hoe oud je
was toen je het strafbare feit pleegde, het strafbare feit zelf en de opgelegde
straf.

lastigevraag1995

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Grijze pas aanvraag
« Reactie #5 Gepost op: woensdag 3 juni 2015, 15:41 »
F

lastigevraag1995

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Grijze pas aanvraag
« Reactie #6 Gepost op: woensdag 3 juni 2015, 15:41 »
FFF

Groetjes..
[/quote]

Julian Wendler

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 598
  • sani salvique
    • Bekijk profiel
  • Functie: Monteur beveiligingsinstallaties, All-round Beveiliger
Re: Grijze pas aanvraag
« Reactie #7 Gepost op: woensdag 3 juni 2015, 15:56 »
Ja dan zul je wel een gesprek krijgen maar weigeren zullen ze niet aangezien het (hoeveel) jaren geleden is.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Met Limburgse groet,

Julian Wendler


-----------------------------------------------------
Alles is op eigen titel en niet te achterhalen op een bedrijf of andere natuurlijke persoon.

lastigevraag1995

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Grijze pas aanvraag
« Reactie #8 Gepost op: woensdag 3 juni 2015, 18:43 »
Dat was 3.5 jaar geleden.. mensen kunnen echt wel veranderen in zo'n tijd... ik hoop gewoon dat alles ged komt..ik hoop het echt!!! wat zal precies in zo een gesprek voorkomen dan??
Ja dan zul je wel een gesprek krijgen maar weigeren zullen ze niet aangezien het (hoeveel) jaren geleden is.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Julian Wendler

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 598
  • sani salvique
    • Bekijk profiel
  • Functie: Monteur beveiligingsinstallaties, All-round Beveiliger
Re: Grijze pas aanvraag
« Reactie #9 Gepost op: woensdag 3 juni 2015, 19:55 »
Hoe t er nu voor staat en wat je gaat doen, wat je functie zal worden etc


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Met Limburgse groet,

Julian Wendler


-----------------------------------------------------
Alles is op eigen titel en niet te achterhalen op een bedrijf of andere natuurlijke persoon.

lastigevraag1995

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Grijze pas aanvraag
« Reactie #10 Gepost op: woensdag 3 juni 2015, 20:13 »
l


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
[/quote]
« Laatst bewerkt op: woensdag 3 juni 2015, 20:22 door lastigevraag1995 »