Auteur Topic: ATS2000 tijdelijk uitschakelen  (gelezen 4131 keer)

Aritech classic

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 82
    • Bekijk profiel
ATS2000 tijdelijk uitschakelen
« Gepost op: zaterdag 9 augustus 2014, 17:22 »
Voor velen een simpele vraag, maar na een uur in mijn boekje van alles gelezen te hebben, is het sneller om het hier te vragen denk ik.

nu wil ik mijn wand gaan schilderen waar een bedienpaneel hangt, hoe zorg ik ervoor dat ik deze zonder alarm eraf kan halen?

het zelfde nu wil ik in mijn ATS kast komen, deze is ook beveiligd en bij openen geeft deze alarm.

en hetzelfde met een PIR demonteren omdat deze wand ook geschilderd wordt....


ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

gr Jeroen

Atomic

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 790
    • Bekijk profiel
  • Functie: Technicus
Re: ATS2000 tijdelijk uitschakelen
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 9 augustus 2014, 21:11 »
Evt meldkamer het systeem in onderhoud laten zetten.
Kast open trekken en dan heb je herrie, code + off en herrie is uit.
Bediendeel loshalen en achterkant weer terug klikken, herrie,,.. Code + off.

Dat is de makkelijkste.

Marcel Jordens

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 53
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Manager Beveiligingstechniek
Re: ATS2000 tijdelijk uitschakelen
« Reactie #2 Gepost op: zondag 10 augustus 2014, 13:41 »
Beste Jeroen,

Vraag aan je installateur de installatiecode, dan kun je altijd met menu 17 optie 1 de installatie in de servicestand zetten. (dan gaat niet de sirene af als je iets los maakt)
Na verloop van de werkzaamheden doe je met Menu 17 optie 0 de installatie weer uit de servicestand.

Succes

Atomic

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 790
    • Bekijk profiel
  • Functie: Technicus
Re: ATS2000 tijdelijk uitschakelen
« Reactie #3 Gepost op: zondag 10 augustus 2014, 14:01 »
Beste Jeroen,

Vraag aan je installateur de installatiecode, dan kun je altijd met menu 17 optie 1 de installatie in de servicestand zetten. (dan gaat niet de sirene af als je iets los maakt)
Na verloop van de werkzaamheden doe je met Menu 17 optie 0 de installatie weer uit de servicestand.

Succes

En jij denkt dat de installateur de install code afgeeft als hij de ccs nog in onderhoud heeft......no way en dan de klant per ongeluk iets veranderen en vage problemen gaat krijgen.

Aritech classic

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 82
    • Bekijk profiel
Re: ATS2000 tijdelijk uitschakelen
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 12 augustus 2014, 13:17 »
Beste Jeroen,

Vraag aan je installateur de installatiecode, dan kun je altijd met menu 17 optie 1 de installatie in de servicestand zetten. (dan gaat niet de sirene af als je iets los maakt)
Na verloop van de werkzaamheden doe je met Menu 17 optie 0 de installatie weer uit de servicestand.

Succes

top dit zocht ik!  :)

heb de kast zelf geplaatst en ingesteld, maar dit wist ik niet hoe het moest  :P heb uiteraard dus ook een eigen install code 8)