Auteur Topic: Zoeklicht voor op de surveillance wagen  (gelezen 6181 keer)

Raymond

  • Gast
Zoeklicht voor op de surveillance wagen
« Gepost op: zaterdag 22 februari 2014, 12:19 »
Hallo allemaal,

Wie o wie van jullie weet toevallig een goed zoeklicht voor op de surveillance wagen.
Eentje die van binnen uit te bedienen is, het liefst bedraad zodat je niet hoeft te rommelen met batterijen.

Zelf had ik zoiets gevonden, maar ik heb echt geen idee of het wat is..
http://www.weltronic.nl/zoeklamp-zoeklicht/allremote-zoeklamp-beam-4X4

Suggesties en opmerkingen hoor ik graag!
« Laatst bewerkt op: zaterdag 22 februari 2014, 12:26 door Raymond »

Sven Versteege

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Zoeklicht voor op de surveillance wagen
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 23 februari 2016, 13:06 »
Kijk eens op www.pol.nl daar komen onze lichtbakken vandaan voor ons zijn ze samengesteld : links en rechts zoeklicht voorkant 2 zoeklichten en aan de zijkanten signaleringslichten.

Nadina Jahangier

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 105
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Zoeklicht voor op de surveillance wagen
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 24 februari 2016, 13:42 »
Dit instap model LED zoeklamp heeft een straal van 544 meter en wordt bediend met een draadloze afstandsbediening. De lichtstraal is 80.000 candela en de kleur is 5000K (wit), de stralingshoek is 8 graden. Deze LED zoeklamp kan 360 graden horizontaal en 90 graden op- en neer draaien. De kop is voorzien van een lens met 6 LEDs. Het bereik van de afstandsbediening is 75 meter. Leverbaar in Zwart en WIT.

Deze LED zoeklamp wordt geleverd met een afstandsbediening welke op het dashboard gemonteerd kan worden, hierdoor raakt deze niet kwijt als de auto veel van bestuurder wisselt. Andere afstandsbedieningen zijn optioneel leverbaar.
Is gedraad, dus geen gedoe met batterijen, alleen in de afstandsbediening.

ex BTW €400,- incl verzending.  (incl. BTW €484,-)

Deze LED zoeklamp wordt gebruikt op:

- Bedrijfswagens
- Boten
- Vrachtwagens

foto in de bijlage.

Deze kan je via ons bestellen. Stuur maar een e-mail naar info@knbsecurityshop.nl mocht je interesse hebben.