Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - ckn19341

Pagina's: [1]
1
Vraag het de professional / SRD-470D webviewer: "Video Verl" / "Video Loss"
« Gepost op: woensdag 11 oktober 2017, 14:32 »
Hallo,
Voor een lokale ondernemer heb ik de aanwezige Samsung SRD-470D weer aangesloten en ingesteld.
Via extern-internet werkt iPolis op de smartphone, dus extern bereikbaar (netwerk juist ingesteld) en op router juiste poorten geforward.

Echter zij willen (thuis) ook via Windows 10 PC de (3) camera's zien.

De web viewer werkt (alleen in Internet-Explorer-11, niet Edge etc en Active-X ingesteld als bijv. in https://www.hkvstar.com/technology-news/how-to-enable-activex-plugin-for-ip-camera-dvr-nvr.html aangegeven). De interface verschijnt (na inloggen) met 4 camera "beelden", maar die blijven zwart met in 3 ervan de melding "Video Verl" (nederlands voor "Video Loss")... ofwel video komt niet door.
Ik kan de 3 camera's selecteren (apart weergeven en in groep van 4), maar telkens geen beeld.
Ook kan ik naar de instellingen van de DVR-box vbia deze web viewer via het "Instellen" menu item: de web viewer laat dan de instellingen schermen van de box inn de browser zien.

In Windows Firewall reeds UDP en TCP poorten 554-558 en 1000-1004 toegelaten.

Wellicht beter om NIET gebruik te maken van de web viewer, maar Samsungs SmartViewer laat zich op Win10 niet installeren (installatie loopt aan einde vast). Suggestie voor een ander programma?

Pagina's: [1]