Auteur Topic: Advies en tips gevraagd  (gelezen 4807 keer)

yondaime

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Advies en tips gevraagd
« Gepost op: dinsdag 24 mei 2016, 21:53 »
Goeden avond,

Ik ben zelf geen beveiliger maar wil graag tips, advies van jullie en wat ik beter kan kopen en voorkomen.

Ik ben in de toekomst van plan een groot pluimvee te gaan starten in een land waar veel diefstallen wordt gepleegd.

Ik moet hierbij aantal mensen in dienst nemen, om die dieren te verzorgen, maar s'nachts worden ze automatisch door een loopband gevoerd.
Maar wat ik vaak hoor is dat er aantal bedrijven failliet is gegaan nadat de medewerker een kennissen hebben ingeschakeld om hele pluimvee te stelen, midden in de nacht met een vrachtwagen.
Zelfs de beveiligingsagent kan ik niet veel verwachten.

Dus mijn vraag aan jullie, wat kan ik beter gaan aanschaffen voor optimale beveiliging van diefstallen?
Wat voor hekwerk kan ik beter aanschaffen voor een acceptabele prijzen?
Enzovoort.

Alvast bedankt

Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 981
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Advies en tips gevraagd
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 24 mei 2016, 22:01 »
Je zou om te kunnen beginnen, de personen of geen code geven van het alarm of zorgen dat ze niet mogen uitschakelen in een bepaalde tijd.
Ook zo ik gaan voor een dubbele doormelding en als ik je verhaal zo hoor, zal het een hoge risicoklasse worden ivm hoog attractive zaken.
Echter heb je het over het buitenland, ik heb natuurlijk zo geen idee hoe het daar allemaal staat met de infrastructuur en wat daar de regels zijn wat wel en niet kan en mag.
Bij elektronisch beveiligen zou ik in dit geval ook vooral gaan voor de omgeving te beveiligen, binnen zal het een stuk lastiger worden.
En zoals je zelf al zegt, meeneem beperkingen aanbrengen.
« Laatst bewerkt op: dinsdag 24 mei 2016, 22:04 door Dré »

yondaime

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Advies en tips gevraagd
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 24 mei 2016, 22:12 »
Je zou om te kunnen beginnen, de personen of geen code geven van het alarm of zorgen dat ze niet mogen uitschakelen in een bepaalde tijd.
Ook zo ik gaan voor een dubbele doormelding en als ik je verhaal zo hoor, zal het een hoge risicoklasse worden ivm hoog attractive zaken.
Echter heb je het over het buitenland, ik heb natuurlijk zo geen idee hoe het daar allemaal staat met de infrastructuur en wat daar de regels zijn wat wel en niet kan en mag.
Bij elektronisch beveiligen zou ik in dit geval ook vooral gaan voor de omgeving te beveiligen, binnen zal het een stuk lastiger worden.
En zoals je zelf al zegt, meeneem beperkingen aanbrengen.

Het infrastructuur is zelfs even goed als in Nederland.
Het gaat om het land Turkije.

Mobeye

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 4
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: Mobeye
Re: Advies en tips gevraagd
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 8 juli 2016, 11:42 »
Betrouwbare terreinbewaking, flexibel inzetbaar

Het Mobeye Outdoor alarm is flexibel inzetbaar en bij uitstek geschikt voor buitenterreinen en plaatsen waar andere bewegingsmelders gevoelig zijn voor vals alarm. Met de Mobeye buitenmelder worden indringers al in een vroeg stadium betrapt. Ideaal voor bijv. bouwterreinen, bedrijfsterreinen, de oprit, de tuin, boerderijen, tochtige hallen, etc.

Detectie en alarmering met het Mobeye Outdoor Alarm is eenvoudig en betrouwbaar. In de melder zitten twee sensoren. Deze werken onafhankelijk van elkaar. Alleen wanneer beide sensoren tegelijkertijd beweging detecteren, wordt een alarm gegenereerd. Als het alarm niet binnen de inloopvertragingstijd wordt uitgezet, ontvangen de voorgeprogrammeerde nummers een SMS alarmbericht gevolgd door een telefonische oproep (max. 5 nummers).

-stil alarm
-in- en uitschakelen met (bijgeleverde) tags
-automatisch in- en uitschakelen op basis van tijdschema’s
-batterijlevensduur van ruim een jaar
-waarschuwing bij lage batterijspanning

Mochten er echter toch nog vragen zijn over het gebruik van deze systemen schroom dan niet om ons te contacteren, wij helpen en adviseren u graag!