Auteur Topic: geen beelden via internet  (gelezen 3460 keer)

zuidema

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
geen beelden via internet
« Gepost op: zondag 22 april 2018, 08:23 »
Goedemorgen
ik heb onlangs een camera systeem gekocht met 4 camera's.nu heb ik de camera's geinstalleerd met utp kabel en heb haarscherp beeld op mijn beeldscherm.Maar nu wil ik deze beelden ook graag online en via een app op mijn telefoon kunnen bekijken,ik heb de dvr aangesloten op mijn router,en heb de dvr een vast ip adres gegeven(192.168.0.102)Poort 80 in mijn router open gezet,nu zou ik dus beeld moeten kunnen zien als ik in mijn netwerk het ip adres intyp op mijn pc,maar ik krijg geen beeld.Ook heb ik een app op mijn telefoon geinstalleerd(cctv viewer)en hier ook alle gegevens ingevoerd,en ook hier geen beeld.heb intern ip adres geprobeerd,en extern,maar bij allebei geen beeld.Ook heb ik een tweede dvr geprobeerd,ik dacht mischien is het een software probleem,maar ook bij deze geen beeld.Is hier mischien iemand die tips voor mij heeft zodat ik het werkend krijg?

Secures

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 114
  • Secures beveiligt...
    • Bekijk profiel
    • Secures Camerabewaking en Inbraakbeveiliging
  • Bedrijf: Secures
Re: geen beelden via internet
« Reactie #1 Gepost op: zondag 22 april 2018, 08:29 »
Klassiek voorbeeld hoe het niet moet, domweg poorten openzetten op een router.
Schoenmaker blijf bij je ...

Je koopt via een internet een systeem, wellicht dat diegene die het aan je verkocht heeft je op weg kan helpen. Vermoed zomaar dat er geen installateurs zijn die je met de aangeboden gebrekkige info op weg zouden willen/kunnen helpen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Camerabewaking - Inbraakbeveiliging

basje

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 50
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: technicus beveiliging installaties
Re: geen beelden via internet
« Reactie #2 Gepost op: maandag 23 april 2018, 22:39 »
Probeer eens op yougetsignal.com
Voer het wan adres in en poort nummer en je kan zien of in het modem de poort open staat.


zuidema

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: geen beelden via internet
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 24 april 2018, 16:57 »
ik heb gekeken,en idd,poort 80 is open.nu heb ik  op mijn dvr ook nog media port staan,maar kan niet achterhalen welke dat moet zijn,voor de rest is alles volgens mij goed,kan  de dvr vanaf buiten wel benaderen maar dan krijg ik de melding dat plug in niet wordt ondersteunt.

HansHeinen

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
    • ATC Beveiligingstechniek BV
  • Bedrijf: ATC Beveiligingstechniek BV
  • Functie: directeur
Re: geen beelden via internet
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 25 april 2018, 07:54 »
Leuk al die mensen die voor weinig via het internet spullen kopen zonder enige vorm van kennis en dan van de vakmensen verwachten dat we ze gaan helpen.....

Sjakie

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 309
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: MBV - IDB - ODB
Re: geen beelden via internet
« Reactie #5 Gepost op: woensdag 25 april 2018, 17:31 »
Leuk al die mensen die voor weinig via het internet spullen kopen zonder enige vorm van kennis en dan van de vakmensen verwachten dat we ze gaan helpen.....
En zelfs nog boos worden als ze niet snel genoeg of geen correct antwoord krijgen...

basje

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 50
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: technicus beveiliging installaties
Re: geen beelden via internet
« Reactie #6 Gepost op: donderdag 26 april 2018, 20:43 »
Kijk dan moet je de plug in downloaden van de leverancier!
Vaak moet je hem
Bij internet ex. Via combiliteitweergave toevoegen de link

Of gewoon installateur bellen:p