Auteur Topic: Chubb Lips alarm systeem (Quardall)  (gelezen 2077 keer)

Keessie369

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Chubb Lips alarm systeem (Quardall)
« Gepost op: zaterdag 6 oktober 2018, 18:13 »
Besten,

Lang zoeken doet mij hier belanden, erg blij mee...

Sinds kort heb ik ook kennis mogen maken met een Quardall PX34  en een QX34.
Dankzij vele berichten eerder en elders op het web ben ik al aardig op weg.
Probleempje met de installateurscode is op een wat aparte manier onder de knie,   ik kan alles programmeren etc.
Wel zit ik nog met iets, te weten:   toevoegen concentrators is geen probleem maar wat mij nog niet lukt zijn 2 dingen...   de 2 groepen via het bediendeel en het juist programmeren van een output module.
Die 2 groepen via het bedienings paneel lukt mij niet en de output module blijft maar "sabotage" geven.
Op dit moment concentreer ik me op de QX34 met 1 concentrator en 1 output module.

Wie kan (en wil) mij verder helpen...??

Mvg,
Keessie

Keessie369

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Chubb Lips alarm systeem (Quardall)
« Reactie #1 Gepost op: zondag 7 oktober 2018, 20:15 »
[Aanvulling]

Paar uurtjes aan het stoeien geweest met dit systeem.
Zowel de concentrator als ook de outputmodule werken inmiddels naar behoren.
Het "sabotage" probleem welke maar bleef bestaan bleek in de schakelaartjes te zitten, dus vervangen en weer in orde.
Ook het werkende krijgen van de 2 zone´s via het bediendeel werkt nu.
Wel raar is dat van de outputmodules aangaande de uitgangsfuncties (1t/m32) deze niet overeenkomstig met de installatie handleiding zijn volgens de lijst Uitgangfuncties (1t/m52).
Zelf proberen leidde tot andere settings waarbij ik dan tot nu toe alleen Schakelen bij Alarm, Sabotage, 230v uitval en ingeschakeld systeem werkende heb.
Mede hierdoor vermoed ik de 5 uitgangen op de alarm printplaat niet goed werkend krijgen kan.

Hierbij nog iets raars;    in de manuals zou ik hier een QX18i moeten hebben echter er staat op gestickerd dat het om een QX34i zou gaan me een W-nr. 76155  v4.10b

Wie weet hier wat meer over...?