Auteur Topic: probleem oplossing bij een ''open'' object? iemand ervaring?  (gelezen 5590 keer)

msrp92

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
probleem oplossing bij een ''open'' object? iemand ervaring?
« Gepost op: zaterdag 12 september 2015, 22:30 »
Beste Collega's,

Mijn naam is Mike en heb zojuist een account gemaakt op dit forum omdat ik opzoek ben naar een oplossing.
ik ben iets meer dan 3 jaar werkzaam als object en winkelbeveiliger in Den Haag en omgeving.

Ik weet dat er bij een ''open'' object geen toegangsbeleid is, ECHTER wil ik jullie vragen wat toch het beste maatregel is om toch een geoorloofd mensen naar binnen te laten.

Om een beeld te scheppen is het een object waar het publiekers aantal varieert (van 100-200 personen tot aan 400 personen. 7 dagen in de week geopend.
Dit ''open'' huis probleem begint aan het begin van de namiddag. want overdag is er gewoon een ''gesloten'' toegangsbeleid.

Ik heb er zelf ook over nagedacht maar loop telkens tegen deze dingen aan:
- een geldige legitimatie tonen bij het betreden = probleem: bij een groot publiekers aantal is dat niet te doen, niet iedereen is op de hoogte, of kan niet (oprijd) op de hoogte worden gebracht.

- inschrijven zonder ID = probleem: wie zegt dat diegene die zich inschrijft, inderdaad die persoon is. en bij veel bezoek is het haast niet te doen.

lang verhaal kort: Het liefst is er in onze ogen geen ''open'' toegangsbeleid maar zoals ik het zie kan daar op korte en misschien wel lange termijn geen verandering in komen. dit is namelijk gewoon het cultuur van het bedrijf

ik hoop dat er enkele zijn die hetzelfde probleem onder ogen moesten zien, en hoop daar iets van op te steken. deze vraag heeft een oplossing nodig en ben dus ook niet opzoek naar reacties zoals ''het van een open toegangsbeleid naar een gesloten toegangsbeleid maken. tevens is half open geen optie.

hoor het graag,

mike

Nadina Jahangier

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 105
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: probleem oplossing bij een ''open'' object? iemand ervaring?
« Reactie #1 Gepost op: maandag 14 september 2015, 14:25 »
huisregels en deurbeleid? welk publiek wil je binnen hebben en welke niet en baseer daar je huisregels op. geen grote groepen of juist wel, geen toeristen of juist wel, leeftijdsgrenzen etc.

Succes, Nadina

msrp92

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: probleem oplossing bij een ''open'' object? iemand ervaring?
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 22 september 2015, 14:02 »
Beste Nadina,

Bedankt voor je bericht.

dat is juist het probleem haha. het het publiek wat er komt, kinderen tot aan ouderen, is juist gewenst. vandaar dat huisregels niet aansluit op het probleem wat we onder ogen hebben. ik denk dat profiling tot nu toe het enigste middel is om een ''beetje'' de rotte appels eruit te  pikken, om het heeeeel licht uit te drukken. ik wil niet veel info prijs geven over het object en dat is waarschijnlijk de bottle neck om hier op dit forum een oplossing voor te vinden. dus misschien is het het beste om het hier bij te laten.

gr mike

HDRG Beveiliging

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 88
    • Bekijk profiel
    • HDRG Beveiliging
Re: probleem oplossing bij een ''open'' object? iemand ervaring?
« Reactie #3 Gepost op: zondag 27 september 2015, 20:03 »
Check je privé berichten even.