Auteur Topic: "tel lijn fout" melding op een Galaxy G2-44  (gelezen 5973 keer)

nachtwacht

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
"tel lijn fout" melding op een Galaxy G2-44
« Gepost op: zaterdag 4 augustus 2012, 09:40 »
Goedendag,

op de G2-44 die onlangs hier is aangesloten krijg ik de melding "tel lijn fout" als ik probeer in te schakelen.

In beginsel was het niet mogelijk in te schakelen, in het menu heb ik dat nu uit gezet dus het alarm kan nu worden ingeschakeld, maar ik kom er maar niet achter hoe ik deze fout kan herstellen.

De G2-44 is aangesloten zonder telefoonlijn dus ik kan me heel goed voorstellen dat deze fout er is. Weet iemand de menu optie waar je dit kan instellen ? Moet er wellicht ook een diode geplaatst worden op de aansluitingen van de telefoonlijn ?

Hopelijk dat iemand mij verder kan helpen, bij voorbaat dank.

Atomic

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 790
    • Bekijk profiel
  • Functie: Technicus
Re: "tel lijn fout" melding op een Galaxy G2-44
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 4 augustus 2012, 12:21 »
Ik ga er vanuit dat je in menu 56 de lijnfout detectie uit hebt gezet.
Heb je wel met de managercode de fout gereset? Foutmeldingen allemaal accepteren dmv esc toets.
Wat je ook kunt doen in menu 51 de CCS even configureren (herstarten).

nachtwacht

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: "tel lijn fout" melding op een Galaxy G2-44
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 4 augustus 2012, 21:54 »
Hartelijk dank !

Nee, in menu 56 had ik dus inderdaad niet de lijnfout detectie uit gezet. Kon het niet vinden op mijn zoektocht hoe ik dat moest doen  :-[

Loopt nu foutloos, hartelijk dank nogmaals !