Hallo allen,
Aan de hand van bovenstaande reacties heb ik e.e.a. geprobeerd en gecheckt
Nieuwe experiabox V10 alles portforward, geen effect. Blijkt wel (volgens KPN forum) dat canyouseemee.org niet werkt, omdat de firewall (niet te wijzigen) van de experiabox geblokt is voor pings.
In het monteurs menu van de galaxy staat alles goed onder 56 (RS toegang)
Toegang staat op: Altijd
Ip adres van de kaart is: 192.168.2.100 (daar kan ik ook werkend op inloggen als ik op wifi zit)
Poort: 10001
Subnetmask: 255.255.255.0
Gateway adres: 192.168.2.254
Via whats my i.p: 84.XX.XXX.XXX is nog hetzelfde en staat goed in de telefoon
In mijn telefoon kan ik niets aanpassen van poort o.i.d. Je typt je gebruikers code in, je code plaats, ip adres en je logt vervolgens in.
App werkt nog steeds niet (van buitenaf) intern wel...
Het is ook echt van de één op de andere dag gebeurd... Was toen niet bezig met werkzaamheden, setup o.i.d.
Kan het zijn omdat de portforward misschien op TCP en UDP staat en dat hij misschien juist alleen op één van beide moet staan?