Auteur Topic: 7200 geen spraak terug en titan vraagje.  (gelezen 4265 keer)

aernie

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 12
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
7200 geen spraak terug en titan vraagje.
« Gepost op: donderdag 14 maart 2013, 21:16 »
hallo,

ik heb een tijdje terug via marktplaats een 7200 gekocht, nu krijg ik geen spraak door en kan hem niet bevestigen. printje defect?

tevens user machiel heeft me pas uitgelegd hoe ik het systeem ats vrij geef voor titan. ( dit lukt mij zelf nu en krijg de bevestiging van het paneel met een blauw ledje )

volgende geval wil ik kom er met titan niet in, iemand die mij misschien stap gewijs kan uitleggen hoe ik
deze verbinding tot stand breng?

mvg,

Aernout

derrick

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 7
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: Jadec nv
  • Functie: Beveiligingstechnieker
Re: 7200 geen spraak terug en titan vraagje.
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 15 maart 2013, 20:49 »
Hallo Aernie,

Met een blauw bolletje zal je er inderdaad niet ingeraken.Bij je titansoftware moet er een groen bolletje verschijnen,volgens mij doe je iets verkeerd.
Beschrijf eens beknopt hoe je de centrale wil aanspreken?In een andere topic is al eens over de 7200 geschreven.
Het was dat de centrale de gsm niet opbelde.

aernie

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 12
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: 7200 geen spraak terug en titan vraagje.
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 20 maart 2013, 20:37 »
Bedankt voor je reactie,

Het is me gelukt om verbinding te krijgen we zijn weer een stap verder. De Software is niet makkelijk als je er de eerste keer door heen schuift maar heb een lcd berichtje als eerste upload gemaakt.

De gebruikers handleiding is ook vrij lastig.

In welk menu kan ik bv de user's toe voegen, verwijderen en aanpassen.

Telefoon nummer veranderen van de ATS7200

Wat betreft de vraag van die 7200 die word niet behandeld ik heb inmiddels een nieuwe besteld
en hoop de het beunhaasje hem binnenkort komt plaatsen.

Misschien dat er trouwens iemand is die een wat simpele user's manual heeft wat betreft wijzigingen aanbrengen.

MVG,

Aernout
 

derrick

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 7
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: Jadec nv
  • Functie: Beveiligingstechnieker
Re: 7200 geen spraak terug en titan vraagje.
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 20 maart 2013, 21:42 »
Hey Aernie,

Je werkt toch met een ATS classic hé?
Bij een ATS classic moet je in je titansoftware naar gebruikers eerst gaan ,daar op een het mapje klikken voor één nieuwe gebruiker aantemaken en dan naar alarmgroep gaan, nog altijd bij gebruikers .
Dan op het witte scherm met je rechtermuis klikken,nu kan je één alarmgroep toevoegen .
Als je dan gaat naar Advisor master ,kan je in de alarmgroep kijken ,wat de gebruiker allemaal kan ,hier kan je ook de menu nog aanpassen of ze code kunnen bijmaken en of ze enkel hun eigen code kunnen wijzigen of nog kunnen bijmaken.