Auteur Topic: Werken bij G4S  (gelezen 13368 keer)

Sirena

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 98
  • Beveiliger, BHV, AED, VCA, BMC, IMC
    • Bekijk profiel
  • Functie: objectbeveiliger/surveillant/centralist
Re: Werken bij G4S
« Reactie #15 Gepost op: woensdag 18 mei 2011, 22:18 »
Dat kun je zo vinden op internet maar het zijn maar voorbeelden van wat je krijgt de test zelf vind je niet.
Een volgende keer komt er niet, ga wel verder kijken zijn nog genoeg andere beveiligingsbedrijven. Heb het nog niet eerder mee gemaakt dat ik zo een test moest doen, bij geen ander bedrijf. Blijf het ook belachelijk vinden dat ze je functioneren daarvan af laten hangen. Ben al genoeg problemen binnen het beveiligingswerk tegen gekomen, die ik ook heb kunnen oplossen zonder hulp, of wanneer nodig was met hulp. Weet echt wel hoe te handelen in bepaalde situaties. Wanneer ik mijn werk niet naar behoren zou doen zouden de bedrijven waar ik voor ingehuurd wordt wel zeggen die willen we niet. Ik vind persoonlijke referenties belangrijker en veel oprechter dan een stom testje.
Eerlijkheid staat voorop, dit geldt dus ook voor je werkgever

Harry

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 496
  • Niemand is onmisbaar, tenzij je een dag vrij wilt
    • Bekijk profiel
Re: Werken bij G4S
« Reactie #16 Gepost op: vrijdag 20 mei 2011, 13:04 »
Beste Sirena,

ik twijfel zeker niet aan jou deskundigheid en/of professionaleit mbt het beveiligingswerk. Ik heb wel, met alle respect, de indruk dat je niet met jezelf laat spelen en dat je van jezelf laat horen indien je je door een werkgever benadeeld voelt.
Uiteraard is het niet normaal om je door een werkgever te laten benadelen maar de kunst is, hoe ga je daar mee om en waar ligt voor jou de grens.
Ik zeg er wel even bij dat ik jou persoonlijk niet ken en dat ik er helemaal naast kan zitten. Ik baseer mijn indruk alleen op je postings op dit forum en je handtekening onder je profiel...

Loyaliteit moet van beide kanten komen maar soms moet je je ergens bij neerleggen en denken, toe maar...
« Laatst bewerkt op: vrijdag 20 mei 2011, 13:07 door Harry »
Ik ben niet eigenwijs, ik ben gewoon critisch.

Sirena

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 98
  • Beveiliger, BHV, AED, VCA, BMC, IMC
    • Bekijk profiel
  • Functie: objectbeveiliger/surveillant/centralist
Re: Werken bij G4S
« Reactie #17 Gepost op: vrijdag 20 mei 2011, 15:52 »
Heb je zeker gelijk in, en ik heb mijn bekkie inderdaad wel bij me. Laat ook niet over me heen lopen. Ik besef ook dat ik niet altijd alles voor elkaar kan krijgen en wat de werkgever betreft, daar heb ik mijn nodige ervaringen mee, slechte en goede. Ik vecht voor waar ik recht op heb, maar heb ook geleerd dat ik niet alles voor elkaar kan krijgen en daar leg ik me dan bij neer. wat mijn handtekening betreft, daar sta ik nog steeds achter, ik vind eerlijkheid van beide kanten heel belangrijk, wanneer dat er is, is er duidelijkheid en zekerheid. Ik ben zeker niet altijd eerlijk behandeld niet door de werkgever maar ook niet door collega's. Ik heb na diversen opgedane ervaringen voor me zelf besloten alleen aan mezelf te denken wat werk betreft, daar andere dat ook doen. Wanneer er iets is zeg ik nu altijd los het zelf maar op, want als het er uiteindelijk op aan komt dan zijn jullie er niet. Klagen zijn ze goed in en gelijk geven ook maar dat is het dan wel. Ik heb plezier in mijn werk en ga er altijd voor de volle honderd procent voor, ongeacht hoe mijn werkgever is. Ik werk tenslotte voor de klant waar ik voor ingehuurd wordt  en die moet tevreden zijn met hoe ik mijn werk doe. Daar staat mijn werkgever verder buiten
Eerlijkheid staat voorop, dit geldt dus ook voor je werkgever