Auteur Topic: Goede zwarte broek voor de evenementbeveiliging  (gelezen 11752 keer)

Jochem

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 95
  • Safety First
    • Bekijk profiel
Goede zwarte broek voor de evenementbeveiliging
« Gepost op: dinsdag 10 maart 2015, 16:59 »
Nu het evenementenseizoen weer bijna van start gaat en ik iets teveel kilo's heb overgehouden aan de winter, ben ik op zoek naar een nieuwe (zwarte) broek voor de evenementbeveiliging. En dan bedoel ik niet zo'n BDU broek.

Het aanbod van dergelijke broeken op internet is groot. Met welke broeken hebben jullie goede ervaring? En welke broeken vinden jullie een absolute miskoop? Wellicht kunnen we elkaar zo helpen met het kopen van de juiste kleding.

Ik heb reeds de volgende broeken in overweging:

- Projob 2501 (Security) broek; Naast bij Eusuco / Siecru Security Company tevens verkrijgbaar bij KNB Security Supplies & RH Protection Supply.

- Werkbroek 'Basic'

- Security broek 'DeLuxe'

- Beveiligingsbroek 'Heavy'

- Beveiligingsbroek 'Regular'

Ik hoor graag jullie meningen. Alternatieven zijn ook welkom!
« Laatst bewerkt op: donderdag 12 maart 2015, 13:29 door Raymond »

Jochem

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 95
  • Safety First
    • Bekijk profiel
Re: Goede zwarte broek voor de evenementbeveiliging
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 17 maart 2015, 00:55 »
Dit topic is inmiddels 300 keer gezien en helaas zie ik nog steeds geen reactie hierop. Kom op beveiligers, we kunnen elkaar hiermee helpen dus waarom delen jullie jullie meningen niet? ;)

Of werken jullie allemaal voor een baas die wél goede werkbroeken (op de man) verstrekt?  :D

HDRG Beveiliging

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 88
    • Bekijk profiel
    • HDRG Beveiliging
Re: Goede zwarte broek voor de evenementbeveiliging
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 18 maart 2015, 14:59 »
Ik denk dat de meeste beveiligers werkloos zijn en daarom helemaal geen werkbroek nodig hebben.  ;)

Jochem

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 95
  • Safety First
    • Bekijk profiel
Re: Goede zwarte broek voor de evenementbeveiliging
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 18 maart 2015, 16:08 »
Óf ze hebben het zo druk met het werk dat ze geen tijd hebben om hier te reageren  :D

Ik denk dat ik maar voor een Projob broek ga, deze lijkt mij op de foto's het meest degelijk.

Nadina Jahangier

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 105
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Goede zwarte broek voor de evenementbeveiliging
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 9 april 2015, 09:40 »
Laatste tijd erg druk gehad, daarom een tijdje niet actief geweest op het forum.

De Projob is wat dikker qua stof en wat stugger. Fijne broek als je van materiaal houdt wat richting jeans gaat.

Wij hebben op onze webshop ook broeken staan zoals de A-24027 en Du337. Zijn beide workers waarbij de eerste insteekzakken heeft op de achterkant en de andere opgestikte zakken. De eerste vind ik persoonlijk mooier, de tweede zit lekkerder.

De stof is wat dunner en valt wat netter. Gaat meer richting pantalon qua draagcomfort, maar dan wel echt degelijke stof en naden en niet zo'n stugge broek als de Projob.

succes met je keuze als je deze al niet gemaakt hebt.

Met vriendelijke groet,

Nadina Jahangier
KNB Security Shop
www.knbsecurityshop.nl

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.358
    • Bekijk profiel
Re: Goede zwarte broek voor de evenementbeveiliging
« Reactie #5 Gepost op: donderdag 9 april 2015, 11:57 »
ben ik op zoek naar een nieuwe (zwarte) broek voor de evenementbeveiliging.

Waarbij we helemaal voorbij gaan aan het gegeven dat tijdens beveiligingswerkzaamheden jij in het (goedgekeurde) uniform van de vergunninghouder dient te lopen, en dat uniform, inclusief broek, dient dus door je werkgever geleverd te worden

Jochem

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 95
  • Safety First
    • Bekijk profiel
Re: Goede zwarte broek voor de evenementbeveiliging
« Reactie #6 Gepost op: donderdag 9 april 2015, 21:48 »
Laatste tijd erg druk gehad, daarom een tijdje niet actief geweest op het forum.

De Projob is wat dikker qua stof en wat stugger. Fijne broek als je van materiaal houdt wat richting jeans gaat.

Wij hebben op onze webshop ook broeken staan zoals de A-24027 en Du337. Zijn beide workers waarbij de eerste insteekzakken heeft op de achterkant en de andere opgestikte zakken. De eerste vind ik persoonlijk mooier, de tweede zit lekkerder.

De stof is wat dunner en valt wat netter. Gaat meer richting pantalon qua draagcomfort, maar dan wel echt degelijke stof en naden en niet zo'n stugge broek als de Projob.

succes met je keuze als je deze al niet gemaakt hebt.

Met vriendelijke groet,

Nadina Jahangier
KNB Security Shop
www.knbsecurityshop.nl

Geen probleem, alsnog bedankt voor jouw reactie! Ik heb inmiddels een Projob broek gekocht. Een zeer fijne broek als je het mij vraagt! De broek is in mijn maat in de omtrek vrij ruim.

Waarbij we helemaal voorbij gaan aan het gegeven dat tijdens beveiligingswerkzaamheden jij in het (goedgekeurde) uniform van de vergunninghouder dient te lopen, en dat uniform, inclusief broek, dient dus door je werkgever geleverd te worden

Dat klopt helemaal. De door de werkgever op de man verstrekte broek die ik bezit is ook zwart. Het enige wat enigszins afwijkt is de vorm van de zakken op de zijkant van de broek, en that's it. De broek is niet in strijd met regels omtrent het uniform, maar het klopt als je zegt dat dit niet precies dezelfde is als waar ooit foto's van zijn opgestuurd ter goedkeuring. Zal men hier moeilijk over doen? Dat lijkt me niet. Krijg je hier ooit controle op? Dat weet je zelf ook wel. Laat ze eerst het gross van de beveiligingsbedrijven maar eens toespreken waarvan de beveiligers met shirts, polo's en jassen lopen die nooit goedgekeurd kunnen zijn. Waar bijvoorbeeld een "V" ontbreekt (en is vervangen voor "beveiliging" of iets dergelijks op de borst), of uniforms waarvan je van een afstand denkt te maken te hebben met de politie.

Iedere werknemer heeft bij ons één op de man verstrekte broek. Dit zijn inderdaad allemaal hetzelfde goedgekeurde broeken. Wanneer ik echter vier dagen achter elkaar werk en er een keer wat drinken overheen wordt gegooid of de broek bevlekt is met een of andere substantie, vind ik niet dat men redelijkerwijs van mij kan verwachten dat ik precies dezelfde broek, schoon, weer aantrek de volgende dienst ;). In dat opzicht zou de werkgever meer broeken op de man moeten verstrekken, maar die heb ik (nog) niet. Je hebt er gelijk in dat dit niet precies de broek is die ooit eens is goedgekeurd.