Auteur Topic: Grijze pas wordt ingetrokken  (gelezen 7603 keer)

Shay11

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Grijze pas wordt ingetrokken
« Gepost op: vrijdag 13 oktober 2017, 17:38 »
Goedemiddag iedereen,
Vanuit hier zou ik graag advies willen krijgen voor het volgende.
Ik ben in juli jl in aamraking gekomen met de politie er was eem ruzie en was flink dronken dus bij komst van de politie werkte ik niet mee en had paar mensen die daar stonden en op me afkwamen bedreigd maar was niet de bedoeling . De politie pakte mij en ik werkte niet mee dus ze hebben me vastgeboeid en meegenomen ,die zelfde nacht heb ik ook wat beledigende woorden tegen de politie gezegd.ik heb er al een flinke boete voor gehad .ik ben net begonnen bij mijn nieuwe werkgever en wil mijn baan niet kwijt . Was ook geweest naar de korpschef om te praten en kreeg positief antwoord dat het misschien een waarschuwing wordt en dat ik het dezelfde dag nog zou horen van hun. Ik hoorde niks had mijn pas alles ging prima heb een maand lang gewoon gewerkt en na een maand krijg ik van de week bericht van de korpschef dat ze mijn pas toch gaan intrekken .
Wat nu ??

66

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 11
  • I'm a Mastermind
    • Bekijk profiel
Re: Grijze pas wordt ingetrokken
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 14 oktober 2017, 10:45 »
Omscholen.

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.358
    • Bekijk profiel
Re: Grijze pas wordt ingetrokken
« Reactie #2 Gepost op: maandag 16 oktober 2017, 13:24 »
Hoewel ik denk dat jij in deze branche niets te zoeken hebt, ga ik daar verder geen oordeel over vellen. Je kunt op deze bestuurlijke beslissing beroep aantekenen op basis van de hardheidsclausule. Dus dat wordt een dure advocaat inschakelen, waarbij ik de kans op succes redelijk klein acht, maar dat kan die advocaat je waarschijnlijk beter uitleggen.

MartinHaan

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 136
  • Elke uitsmijter begint als een zacht eitje!!!!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Algemeen manager / Teamleider Horeca/Events / Teamleider Zorginstellingen
Re: Grijze pas wordt ingetrokken
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 17 oktober 2017, 20:26 »
Tja, wat moeten we hier op antwoorden.

Je had even wat eerder moeten bedenken dat je je baan niet kwijt wil.

Wat planner aangeeft is inderdaad de enige optie die er is.
Maar ook ik geef je weinig kans.

Wellicht een goed leermoment, en dat je inziet dat dit gedrag niet acceptabel is, en dat je je de volgende keer wel rustig kunt houden!

Nick_V

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
    • Vanderbilt homepage
  • Bedrijf: Vanderbilt
Re: Grijze pas wordt ingetrokken
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 19 oktober 2017, 09:27 »
Vervelende zaak voor je, maar de security branche vereist toch zeker een hoge mate van integriteit. Als je rechtsbijstand hebt zou je kunnen proberen die in te schakelen, maar ook daarbij is het maar de vraag of ze zich met strafrechtzaken bezig willen houden. Indien je wint, kun je je advocaatkosten vaak wel vergoed krijgen.
Mijn advies zou zijn om eerst nog een afspraak met de korpschef te maken en dit met hem/haar te bespreken.

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.358
    • Bekijk profiel
Re: Grijze pas wordt ingetrokken
« Reactie #5 Gepost op: donderdag 19 oktober 2017, 14:37 »
Als je rechtsbijstand hebt zou je kunnen proberen die in te schakelen, maar ook daarbij is het maar de vraag of ze zich met strafrechtzaken bezig willen houden.

Het strafrechtelijk verhaal is al voorbij, hij geeft aan een boete gehad te hebben. Het intrekken van een beveiligingspas is geen strafrechtelijke, maar een bestuursrechtelijke beslissing!