Auteur Topic: Administratiekosten Syntrus Achmea  (gelezen 13671 keer)

daito

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Re: Administratiekosten Syntrus Achmea BPB
« Reactie #15 Gepost op: maandag 26 september 2011, 21:31 »
Ik ben blij met een aantal van jullie reacties. Ik sta bijvoorbeeld te kijken van de reactie van Bowden die ook geen personeel heeft maar zijn bedrijf in een VOF heeft gegoten. Ook hij heeft geen personeel maar krijgt geen aankondiging van opgelegde administratiekosten. Dat is merkwaardig. Ook wij hebben nog steeds geen enkele reactie gekregen van het BPB. Dat zou inderdaad wel zo netjes geweest zijn. Gek trouwens dat alleen ND Vergunninghouders op de korrel worden genomen. Misschien bent u straks ook met een POB vergunning het haasje. Als dat ook nog eens het plan zou zijn kunnen bedrijven als de onze straks € 500,-- per jaar gaan ophoesten; omdat wij geen administratie inbrengen!! Voor de mensen die het met ons eens zijn en ook deze opgelegde administratiekosten dubieus vinden wil ik graag nogmaals wijzen op de Linkin groep STOP BPB. Wij willen dit aan de kaak stellen en betalen dus NIET. Wij zien dit tenminste als een onrechtmatige daad en zullen de zaak desnoods voor de rechter brengen. Een beetje hulp kunnen we dus wel gebruiken. Zet daarom uw verbijstering om in daden en schaar u bij de groep van andere BPB slachtoffers. Bescherm nu ook eens uw eigen belangen!

TransFair

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: Administratiekosten Syntrus Achmea
« Reactie #16 Gepost op: dinsdag 4 oktober 2011, 09:07 »
Kunnen wij ze niet nomineren voor een prijs. Een zeer toepasselijk prijs, de \"koude douche\" van het tros programma Radar.>:D<