Auteur Topic: Aritech AS271 binnensirene met flitslicht aansluiten op een 12V adapter.  (gelezen 2502 keer)

J. van der Berg

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Aritech AS271 binnensirene met flitslicht aansluiten op een 12V adapter.
« Gepost op: maandag 20 augustus 2018, 11:57 »
Goedemiddag,

Ik heb het hele internet al afgezocht maar helaas nog geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden.
Vandaar dat ik mijn vraag nu hier stel.

Ik wil een Aritech AS271 binnensirene met flitslicht aansluiten op een 12V adapter zodat ik deze kan laten schakelen door een wandcontactdoos die met mijn domotica systeem in huis is aangesloten. Feitelijk wordt de wandcontactdoos bij inbraak aangezet waardoor er 230V op komt te staan. Middels een 12V DC adapter wil ik de AS271 aansluiten.

Zoals ik het in het onderstaand schema lees moet op het contact nr.3 de 12V + aangesloten worden.
Op contact nr.4 kan dan de 12V - aangesloten worden voor het activeren van de sirene en op contact nr.5 eveneens de 12V - voor het activeren van het flitslicht.

De adapter heeft uiteraard alleen 2 draden een + en een - kan ik het contact nr. 4 en nr.5 met elkaar door verbinden en dan op contact nr.4 de 12V - aansluiten?

Nu lees ik bij de specificaties van de AS271 dat de flitslamp meer dan 12V nodig heeft wat dan weer vreemd is aangezien er bij contact nr.3 aangegeven wordt dat er 12V aangesloten moet worden.

Wat moet de adapter voor spanning en stroom kunnen leveren om zowel de sirene als de flitslamp tegelijk te kunnen voeden.



Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen.

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Met vriendelijke groet,

Johan
« Laatst bewerkt op: maandag 20 augustus 2018, 11:59 door J. van der Berg »

erikj

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 210
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: security / mbv / tbv
Re: Aritech AS271 binnensirene met flitslicht aansluiten op een 12V adapter.
« Reactie #1 Gepost op: maandag 20 augustus 2018, 20:44 »
+ op 3 min op 4 en 5 
1 amp zal denk ik al zat zijn