Auteur Topic: Hoe doe jij de personeelsplanning en urenregistratie?  (gelezen 5035 keer)

Katerine1983

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: KenR Security B.V.
  • Functie: Eigenaar en Oprichter
Hoe doe jij de personeelsplanning en urenregistratie?
« Gepost op: maandag 19 maart 2018, 13:37 »
Hallo allemaal,

Sinds kort zijn wij erg snel gegroeid in het aantal medewerkers. We doen voornamelijk object- en evenementen beveiliging. We zijn in twee maanden tijd gegroeid met 40 mensen!

We hebben al die tijd met Excel en mail de personeelsplanning en urenregistratie gedaan, en zien nu in dat dat echt niet meer werkt. We willen graag iets waarmee we makkelijk personeel kunnen inplannen, en de urenregistratie: inclusief tijd-voor-tijd, verlof, toeslagen etc.

Zijn jullie bekend met personeelsplanning software die hierop aansluit?

Bedankt voor jullie tips!!

Groet,
Ruben

Katerine1983

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: KenR Security B.V.
  • Functie: Eigenaar en Oprichter
Hoe doe jij de personeelsplanning en urenregistratie?
« Reactie #1 Gepost op: maandag 19 maart 2018, 13:57 »
Daarnaast zoek ik trouwens ook iets waarmee ik de planning makkelijk kan doorgeven aan mijn medewerkers. Bijvoorbeeld een app of iets dergelijks.

Alvast bedankt
« Laatst bewerkt op: maandag 19 maart 2018, 13:59 door rubenbeveiligingBV »

FrankvanONDURO

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: ONDURO
  • Functie: Eigenaar en Oprichter
Re: Hoe doe jij de personeelsplanning en urenregistratie?
« Reactie #2 Gepost op: maandag 19 maart 2018, 14:00 »
Hi Ruben,

Mijn tip is om ONDURO even te bekijken. Dit is een software die veel mogelijkheden biedt waaronder de door jou genoemde tijd-voor-tijd, verlof, toeslagen, lonen, beschikbaarheid, planning en nog meer.

ONDURO biedt een app die de medewerkers kunnen downloaden om hun beschikbaarheid op te geven en hun ingeroosterde tijden te bekijken.

De website is www.onduro.com/nl/demo en je kan hier een gratis demo aanvragen om het eens te bekijken.

Als je vragen hebt kun je me bereiken op +31 20 7516666

Met vriendelijke groet,
Frank van ONDURO

Nadina Jahangier

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 105
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Hoe doe jij de personeelsplanning en urenregistratie?
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 20 maart 2018, 13:14 »
Wij werken reeds enkele jaren met Mijnrooster. Er is een gratis demoversie te downloaden, maar als je een betaalde versie neemt kan het CAO volledig worden ingeregeld, inclusief ATW regels. Online, dus medewerkers kunnen zelf inloggen en evt beschikbaarheid doorgeven, vakantieaanvragen doen etc.

Wij zijn heel tevreden.

website is www.mijnrooster.nl

mvg, Nadina

Secusoft

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 11
  • Secusoft Planningssoftware
    • Bekijk profiel
    • Secusoft
  • Bedrijf: Secusoft plannings- en registratiesoftware
  • Functie: Eigenaar
Re: Hoe doe jij de personeelsplanning en urenregistratie?
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 15 mei 2018, 12:56 »
Hi Ruben,

Wat fantastisch dat jullie zo snel groeien!

Ik ben ontwerper van SecuSoft beveiligingssoftware. Dit is een plannings-, rapportage- en communicatiesysteem dat zich vormt naar de wensen van jouw bedrijf. Zo wordt bij ons bijvoorbeeld tijdens het inroosteren automatisch de toeslagen berekend voor de uren waarin deze gelden (avond, nacht, feestdagen, weekend), en ook de kilometerafstand tussen werknemer en te beveiligen object worden automatisch getoond.

SecuSoft bevat een speciaal planningsprogramma voor evenementenbeveiliging, waarbij je in een printbaar overzicht alle gegevens kunt inzien, waaronder nog openstaande diensten. https://www.secusoft.nl/planningsprogramma-voor-evenementenbeveiliging-ptf26

Je kunt met ons systeem gemakkelijk communiceren met je werknemers, en jij hebt als master account houder zeggenschap over wat zij wel mogen inzien (zoals roosters en werkinstructies) en wat ze niet mogen zien. SecuSoft is mobiel zeer gebruiksvriendelijk en de app is beschikbaar in de Play Store.

Heb je vragen? Ik hoor het graag. Kijk eens op https://www.secusoft.nl/ of bel me op 085-1300760. Op de website kun je een gratis demo-account aanmaken om ons systeem te testen.

Groet,

Leo Hoogma.
Ervaar Secusoft zelf! Ga naar https://www.secusoft.nl/.