Auteur Topic: Honeywell IST215T PIR  (gelezen 3053 keer)

bartjuh85

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 31
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Honeywell IST215T PIR
« Gepost op: woensdag 6 december 2017, 21:55 »
Goedenavond allemaal,

Even een vraagje zijn er mensen die ervaringen hebben met de Honeywell IST215T PIR? Wij hebben na een inbraak een systeem nagelopen met deze melders en met de looptest reageren ze verdomd traag of niet, misschien een bekend probleem? De detectoren zijn al wat gedateerd.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

GerritB

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 1.097
  • Beveiliging, maar dan wel goed graag
    • Bekijk profiel
Re: Honeywell IST215T PIR
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 6 december 2017, 22:48 »
Tja, daarom wordt ook geadviseerd om jaarlijks onderhoud uit te gaan voeren, dan ontdek je zoiets meestal wel voordat er een geslaagde kraak gepleegd is.
Maar heeft men geen onderhoud uit te laten voeren dan kunnen dit de gevolgen zijn.
Andere mogelijkheid kan zijn dat ze vooraf de melders "bewerkt" hebben met iets waardoor ze zo slecht reageren.
 
Maar zijn/waren de dipswiches wel goed ingesteld?
Er staat me iets bij dat bij maximale pulscount je eerst 5 passen moet doen voordat de melder reageert.

suc6

Gerrit
Alles is op eigen titel en niet te achterhalen op een bedrijf of andere natuurlijke persoon.

bartjuh85

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 31
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Honeywell IST215T PIR
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 7 december 2017, 11:34 »
Tja, daarom wordt ook geadviseerd om jaarlijks onderhoud uit te gaan voeren, dan ontdek je zoiets meestal wel voordat er een geslaagde kraak gepleegd is.
Maar heeft men geen onderhoud uit te laten voeren dan kunnen dit de gevolgen zijn.
Andere mogelijkheid kan zijn dat ze vooraf de melders "bewerkt" hebben met iets waardoor ze zo slecht reageren.
 
Maar zijn/waren de dipswiches wel goed ingesteld?
Er staat me iets bij dat bij maximale pulscount je eerst 5 passen moet doen voordat de melder reageert.

suc6

Gerrit

Gerrit hier is inderdaad geen onderhoud gedaan opdrachtgever wilde dat destijds niet, na wij het systeem hebben overgenomen. De detectoren stond al op de meest gevoelige stand, heb al aanbevolen om de melders te gaan vervangen.

Dus een gevalletje van helaas pindakaas


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

RobO86

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Honeywell IST215T PIR
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 7 december 2017, 19:38 »
Gerrit hier is inderdaad geen onderhoud gedaan opdrachtgever wilde dat destijds niet, na wij het systeem hebben overgenomen. De detectoren stond al op de meest gevoelige stand, heb al aanbevolen om de melders te gaan vervangen.

Dus een gevalletje van helaas pindakaas


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
https://www.security.honeywell.com/uk/products/intruder/sensors/intellisense/467810.html

Inderdaad dipswitch, zie en download data sheet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk