Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - MiKeZZa

Pagina's: [1]
1
Vraag het de professional / Re: Honeywell Galaxy Flex 3 gebruikers toevoegen
« Gepost op: woensdag 20 september 2023, 16:42 »
Op het bedieningspaneel kan ik nu inloggen met de ingestelde code.

Alleen de app biedt me een scherm waar ik een gebruikerscode moet invoeren (er staat o.a.. al een code plaats, IP-adres, poortnummer enz)

De melding die ik krijg als ik daar probeer aan te loggen met de nieuw ingestelde code is:

GxRemoteControl
Verbinding met paneel mislukt. Ongeldige Gebruiker Code.



Ik zie wel een optie om codes te wijzigen, maar een niveau meegeven niet. Ik kom soort niet in het menu. Ik zie bijvoorbeeld wel dit staan:

9 Gebruikersmenu
69=Toegangsbeheer

Druk ik dan op Enter zie ik:
9 Gebruikersmenu
Optie=[69] N=7

Ik kan dan echter niets doen/kiezen zonder dat ik weer terug kom op:
9 Gebruikersmenu
69=Toegangsbeheer


Ik zal vast iets heel doms doen, maar ondanks heel wat jaartjes in de IT kom ik niet uit dit simpele menu....  >:(

2
Vraag het de professional / Re: Honeywell Galaxy Flex 3 gebruikers toevoegen
« Gepost op: dinsdag 12 september 2023, 08:15 »
Hoi @Dré,

Ik krijg de juiste optie niet gevonden in het menu. Alle opties die het zouden kunnen zijn lijken niet te werken. Ik heb het boekje 5x doorgenomen.

Ik zie bijvoorbeeld in het wijzig menu optie 42 wijzig codes -> wijzig gebruikers codes, die heb ik geprobeerd. Daar heb ik bij een gebruikersnummer dat we niet gebruiken (waar ook geen ú achter staat) een code ingesteld. Maar daarmee kan ik vervolgens niet inloggen op het paneel of via de app. Dus gevoelsmatig gaat er nog van alles mis.

3
Vraag het de professional / Honeywell Galaxy Flex 3 gebruikers toevoegen
« Gepost op: zaterdag 9 september 2023, 15:13 »
Hallo,

Ik heb een Honeywell Galaxy Flex 3 en log daar altijd in met een standaardcode. Ik heb ook de installateurscode (daarmee kan ik alleen inloggen nadat ik via het bedieningspaneel ingelogd ben via mijn eigen code).

Nu wil ik graag nieuwe codes toevoegen voor andere mensen. Heel stom, maar ondanks een IT achtergrond en al wat jaartjes ervaring met dit alarm kom ik er simpelweg niet uit....

Is er iemand die me kan uitleggen hoe ik een nieuwe gebruiker(scode) aanmaak?

4
Vraag het de professional / Re: Honeywell Galaxy Flex V3 pushnotificaties
« Gepost op: vrijdag 15 januari 2021, 21:25 »
Probleem opgelost door een monteur; systeem stond 'ineens' ingesteld op 'doormelding via telefoonlijn' ipv via ethernet.

5
Vraag het de professional / Re: Honeywell Galaxy Flex V3 pushnotificaties
« Gepost op: zondag 29 november 2020, 09:58 »
Ik heb even gezocht. Maar dit lijkt meer op een SMS. Misschien zit daar ook wel een hele miscommunicatie in dit alles... Ik zoek geen SMS o.i.d. maar een pushbericht in de app van Honeywell (GX RemoteControl).

Ik heb overigens deze stappen (nogmaals) doorlopen: http://www.digiflex.nl/wp-content/uploads/PushHandleiding.pdf

6
Vraag het de professional / Re: Honeywell Galaxy Flex V3 pushnotificaties
« Gepost op: woensdag 25 november 2020, 13:28 »
Hoi Wim,

Die test is succesvol uit te voeren volgens het bedieningspaneel. Er komt echter niets binnen op mijn mobiel...

Wat zegt dit volgens jullie?

7
Vraag het de professional / Re: Honeywell Galaxy Flex V3 pushnotificaties
« Gepost op: zaterdag 24 oktober 2020, 08:20 »
en wat zegt die als je een handmatige test uitvoerd bij meldbanken?

Waar kan ik dat vinden?

8
Vraag het de professional / Re: Honeywell Galaxy Flex V3 pushnotificaties
« Gepost op: donderdag 8 oktober 2020, 20:45 »
Ja, dat kan zeer zeker. Maar als iemand een mooie tip heeft doe ik liever dat. Leer ik ook weer wat van.

Iemand hier nog tips voor een goeie expert in regio Gorinchem?

9
Vraag het de professional / Re: Honeywell Galaxy Flex V3 pushnotificaties
« Gepost op: woensdag 7 oktober 2020, 09:52 »
Hoi Wim,

De rest van de op deze switch aangesloten apparaten doet het. Switch geeft ook een lampje op de poort waar hij op zit. Daarnaast kan ik hem ook nog eens via de app bedienen om in- en uit te schakelen... Dus ik neig naar nee.

Eigenlijk werkt alles behalve push in de apps.

10
Vraag het de professional / Re: Honeywell Galaxy Flex V3 pushnotificaties
« Gepost op: woensdag 30 september 2020, 09:44 »
Ga nu naar menu Configureer [51.17.1]
Met deze optie configureert u het systeem opnieuw zonder dat u de stroom hoeft uit en in te
schakelen. Het systeem geeft het bericht WAARSCHUWING!! ent=RESET SYSTEEM.
Druk op ent om het systeem opnieuw te configureren. Het bediendeeldisplay blijft een paar
seconden leeg. Vervolgens wordt het bericht Configurerend Moment A.U.B. weergegeven.
Wanneer de configuratie is voltooid kan 2 a 5 minuten duren keert de banner terug naar de normale weergave (dagmodus). Het systeem is nu uit de installateursmode.

Opmerkingen:

    Tijdens het opnieuw opstarten kan de sirene en flitser even afgaan.
    Komt de foutmelding weer terug kijk dan wat er nog meer aan de hand is.
    Met deze parameter beëindigt u de installateurmodus.
    Uitgangen worden tijdens de configuratie tijdelijk gereset.

Dit heb ik gedaan. Alles werkt. Maar als ik nu het alarm laat af gaan zie ik geen push bericht op mijn telefoon komen... Dus blijkbaar werkt er nog iets niet; sterker nog; er lijkt niets gewijzigd want ik had nu ook al enige tijd geen lijnmeldingen omdat ik die setting uitgezet heb.

Wat kan ik nu nog doen?

11
Vraag het de professional / Re: Honeywell Galaxy Flex V3 pushnotificaties
« Gepost op: woensdag 23 september 2020, 16:51 »
Bugje... normaal hoort de lijnfout er wel weer vanzelf uit te gaan.
Maar dat is soms niet het geval.

Dat even uitvoeren; en als er dan nog weer meldingen komen exact aangeven wat er staat...

Maar dit zou ook de app weer moeten laten functioneren dan?

12
Vraag het de professional / Re: Honeywell Galaxy Flex V3 pushnotificaties
« Gepost op: woensdag 23 september 2020, 15:25 »
Ga nu naar menu Configureer [51.17.1]
Met deze optie configureert u het systeem opnieuw zonder dat u de stroom hoeft uit en in te
schakelen. Het systeem geeft het bericht WAARSCHUWING!! ent=RESET SYSTEEM.
Druk op ent om het systeem opnieuw te configureren. Het bediendeeldisplay blijft een paar
seconden leeg. Vervolgens wordt het bericht Configurerend Moment A.U.B. weergegeven.
Wanneer de configuratie is voltooid kan 2 a 5 minuten duren keert de banner terug naar de normale weergave (dagmodus). Het systeem is nu uit de installateursmode.

Opmerkingen:

    Tijdens het opnieuw opstarten kan de sirene en flitser even afgaan.
    Komt de foutmelding weer terug kijk dan wat er nog meer aan de hand is.
    Met deze parameter beëindigt u de installateurmodus.
    Uitgangen worden tijdens de configuratie tijdelijk gereset.

Dit kan ik zeker doen, maar waarom moet ik dat doen dan? Wat staat er nu fout? Want het genoemde IP-adres heb ik blijkbaar al 'ergens' ingesteld. Waarom dan die reset?

13
Vraag het de professional / Re: Honeywell Galaxy Flex V3 pushnotificaties
« Gepost op: woensdag 23 september 2020, 10:53 »
Honeywell heeft laatst het ip adres aangepast van hun server.
Moet je even wijzigen in de settings van de flex, moet nu ip 159.8.126.227 zijn

Hoi Bart, als ik in het menu kijk bij optie:

56.1.1 en dan ontvanger 1 open kom ik dit IP-adres al tegen, via poort 10000.

Zit ik nou iets helemaal verkeerd te doen?

14
Vraag het de professional / Honeywell Galaxy Flex V3 pushnotificaties
« Gepost op: woensdag 23 september 2020, 10:02 »
Beste leden,

Ik ben nieuw hier. Fijn dat ik jullie mag lastig vallen met mijn vraag  ;D

Ik heb hier thuis een Honeywell Galaxy Flex V3. Daar heb ik sinds enige tijd wat problemen mee; regelmatig gaf het alarm een piepende error en dan waren er veel fouten te zien op het scherm. Betrof dan vrijwel altijd een lijnfoutmelding. Ik heb inmiddels via de installateursmodus kunnen regelen dat deze meldingen niet blijven komen.

Maar ik ben erg benieuwd hoe deze melding nu daadwerkelijk ontstaat.

Daarnaast kwam ik er bij toeval achter dat ik geen pushalerts meer ontvangen op mijn GXRemoteControl app.

Ik heb flink gegoogled en kom er niet achter wat er mis is. Maar de problemen lijken haast gerelateerd te zijn; alsof er geen connectie met Honeywell gemaakt kan worden of iets dergelijks.

Maar ik weet niet goed wat er mis is en waar ik dit ook kan oplossen. Is er hier iemand die een idee heeft waar ik naar moet zoeken?

Pagina's: [1]