Auteur Topic: Rooster te laat  (gelezen 4222 keer)

Vraagje

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 4
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Rooster te laat
« Gepost op: vrijdag 27 juni 2014, 01:28 »
Hallo allemaal,

Ik vraag me iets af mijn nieuwe rooster is niet binnen. En om precies te zijn het is nu 01:27 vrijdag.

Aangezien deze op donderdag bekend had moeten zijn wat gaat er nu dan gebeuren en waar moet ik rekening mee houden.

Kunnen ze nu zonder overleg maar raak plannen?


Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.358
    • Bekijk profiel
Re: Rooster te laat
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 27 juni 2014, 10:34 »
Nee ze kunnen niet zo maar raak plannen! Want zij moeten het nu met jou gaan overleggen. Ga jij akkoord, dan heb jij recht op verschuivingstoeslag over ELKE dienst/tijdvak wasr jij mij akkoord gast. Doe jij dan niet, dan heeft de planner maximaal 8 jokers om jouw te verplichten. Over die tijdvakken/diensten krijg jij dan echter geen verschuivingstoeslag.

Vraagje

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 4
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Rooster te laat
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 27 juni 2014, 10:38 »
Bedankt Planner voor je antwoord.

Jij wilt dus zeggen dat de diensten voor aankomende week nu met mij in overleg gepland moeten gaan worden. Ga ik akkoord dan krijg ik verschuivingstoeslag. Hoe zit het dan met week 30 deze had ook al binnen moeten zijn met gevulde tijdsvakken.

En ik zag te laat dat ik de vraag waarschijnlijk in de verkeerde rubriek geplaatst had.




Vraagje

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 4
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Rooster te laat
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 27 juni 2014, 12:35 »
Inmiddels staat het rooster er, dus niks in overleg.
CAO lappen ze gewoon aan hun laars!

Hoe zit het met week 30 deze tijdsvakken waren namelijk ook te laat zichtbaar.

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.358
    • Bekijk profiel
Re: Rooster te laat
« Reactie #4 Gepost op: vrijdag 27 juni 2014, 14:54 »
Nogmaals. Wanneer er op donderdag geen diensten binnen de vastgestelde tijdvakken zijn ingevuld,  dan zijn de tijdvakken als het ware komen te vervallen. Wanneer jij toch akkoord gaat met eventuele diensten, dan heb jij dus recht op verschuivingstoeslag. Ga jij niet akkoord en maakt de werkgever gebruik van een joker, dan dus geen toeslag.

En wanneer de tijdvakken voor de 4e week niet op donderdag ingevuld, dan kunnen er dus alleen tijdvakken ingevuld worden met jou toestemming, en dus verschuivingstoeslag over het hele tijdvak, of zonder toeslag indien er een joker wordt ingezet.

Maar ja. Gelijk hebben en krijgen zijn 2 verschillende zaken.....
« Laatst bewerkt op: vrijdag 27 juni 2014, 15:02 door Planner »