Auteur Topic: Alliance  (gelezen 5155 keer)

Bossi

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 23
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: Waasland Security
Alliance
« Gepost op: zondag 19 februari 2017, 11:20 »
Hoi,

Ik heb me geregistreerd omdat ik hier al veel informatie heb opgedaan en ik hier nog zal komen ivm mijn baan.
Nu zit ik met het volgende probleem:

Ik heb een klant met en Alliance server en een desktop die aanlogt vanop afstand als client.
De client is vernieuwd en ik zou hem terug willen connectoren met de server.
Software is als client opnieuw geďnstalleerd maar ik kan geen verbinding maken met de server.
Client is een windows 7 64bit, in de server heb ik deze toegevoegd als geregistreerde gebruiker.

Wie kan me meer info geven over hoe dit probleem op te lossen.

Met vriendelijke groeten,

Bossi

Julian Wendler

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 598
  • sani salvique
    • Bekijk profiel
  • Functie: Monteur beveiligingsinstallaties, All-round Beveiliger
Re: Alliance
« Reactie #1 Gepost op: zondag 19 februari 2017, 14:14 »
Leg mij even uit wat een Alliance  is? het enige wat kon vinden, zou het gaan om een World of Warcraft Server of zit ik helemaal mis?
Met Limburgse groet,

Julian Wendler


-----------------------------------------------------
Alles is op eigen titel en niet te achterhalen op een bedrijf of andere natuurlijke persoon.

Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 981
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Alliance
« Reactie #2 Gepost op: zondag 19 februari 2017, 14:37 »
Volgens mij is dat een softwarepakket van UTC om inbraak / brand en dergelijke in te koppelen en dat allemaal te beheren met een pc. De voorloper van de 'Advisor management software ATS8600'.

Maar ik ken de software verder niet, dus ook geen idee of het op dezelfde connect als de ATS 8600 of totaal anders.

Julian Wendler

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 598
  • sani salvique
    • Bekijk profiel
  • Functie: Monteur beveiligingsinstallaties, All-round Beveiliger
Re: Alliance
« Reactie #3 Gepost op: zondag 19 februari 2017, 14:38 »
Als dat de voorloper is, dan lijkt het mij toch beter om naar het nieuwe pakket over te gaan?
Je kunt oude software gebruiken, tot het misgaat en geld kost.
Met Limburgse groet,

Julian Wendler


-----------------------------------------------------
Alles is op eigen titel en niet te achterhalen op een bedrijf of andere natuurlijke persoon.

Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 981
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Alliance
« Reactie #4 Gepost op: zondag 19 februari 2017, 14:40 »
Is misschien wel beter, maar daar hangt dan ook wel een heel leuk prijskaartje aan als ik me niet vergis, maar goed ik weet natuurlijk ook niet hoe groot het systeem is van, Bossi.

nayonowe

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 360
    • Bekijk profiel
  • Functie: Technisch adviseur / specialist
Re: Alliance
« Reactie #5 Gepost op: zondag 19 februari 2017, 23:35 »
Hoi,

Ik heb me geregistreerd omdat ik hier al veel informatie heb opgedaan en ik hier nog zal komen ivm mijn baan.
Nu zit ik met het volgende probleem:

Ik heb een klant met en Alliance server en een desktop die aanlogt vanop afstand als client.
De client is vernieuwd en ik zou hem terug willen connectoren met de server.
Software is als client opnieuw geďnstalleerd maar ik kan geen verbinding maken met de server.
Client is een windows 7 64bit, in de server heb ik deze toegevoegd als geregistreerde gebruiker.

Wie kan me meer info geven over hoe dit probleem op te lossen.

Met vriendelijke groeten,

Bossi

Hoeveel licenties zijn er in gebruik?

Bossi

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 23
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: Waasland Security
Re: Alliance
« Reactie #6 Gepost op: maandag 20 februari 2017, 13:41 »
Hoi,

Alliance of ATS8300 is inderdaad de voorloper van de Management software ATS8600.
De klant wil hiermee blijven werken omdat een omschakeling veel te duur is.
Er zijn 3 clients geregistreerd op de server, als ik me niet vergis zijn er nog 6 over, maar de client dient gewoon vervangen te worden.

Heb contact gehad met UTC maar die zeiden enkel dat er een user moet zijn voor zowel windows client als alliance client, alsook op server voor zowel windows als ATS8300.

In ieder geval ga ik met een collega woensdag terug naar de klant daar het me vandaag niet gelukt is.

Groetjes,

Bossi

Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 981
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Alliance
« Reactie #7 Gepost op: zaterdag 11 maart 2017, 21:19 »
En inmiddels al gelukt? en wat was dan precies het probleem?

Bossi

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 23
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: Waasland Security
Re: Alliance
« Reactie #8 Gepost op: vrijdag 20 oktober 2017, 17:12 »
Goedemiddag,

Eindelijk nog eens tijd om hier te reageren.

De klant heeft besloten om tijdelijk via de server te werken via een rdp sessie. Geen client soft geďnstalleerd dus.

Tot op heden werken ze nog steeds zo dus ga ik hier ook geen tijd en moeite meer in steken voor hen.

Groetjes,

Bossi