31
Inbraakbeveiliging / Re: Alliance 8300
« Gepost op: zondag 31 maart 2019, 20:41 »
Dit is bij Alliance inderdaad ook zo!
Lijkt me een beetje dubbel werk…
Lijkt me een beetje dubbel werk…
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Klopt inderdaad, dat vinkje staat aan omdat ik het wel voor de overige zaken wil zien, ik ga nog eens in het e-learning materiaal duiken om te zien of ik iet sgemist heb, bedankt voor de hulp.
Ha ha ha, meer dan 150.000 onderhoud controles!
Even rekenen. Sinds 1978, dus 40 jaar. Gemiddeld zijn er zo'n 228 werkdagen per jaar, dus praten we over 9120 dagen.
150.000 : 9120 = 16,44 onderhoud controles per werkdag!
En die 16,44 zal nog veel hoger uitvallen als we de installatiedagen niet meetellen, dat zijn er ook nog duizenden...
Lichtelijk overdreven is zacht uitgedrukt...
LMAO.
Als je Nederlandstalige software wil had je denk ik een paar euro meer uit moeten geven voor een fatsoenlijke camera.
Dit is nou precies wat er wel vaker gebeurt:
Mensen laten een offerte maken voor een camera installatie en schrikken vervolgens van het prijsverschil als ze zelf gaan zoeken naar een camera. Een goedkope camera zal best ook wel bijv. 1080p of 4 MP beeld geven, maar er zijn een hoop dingen die ervoor zorgen die een camera duurder maken.
Een mooi voorbeeld daarvan is Meertalige software of een importeur/leverancier waar je eventuele vragen aan kan stellen als je er niet uitkomt.
Gebied -- Gebied xx -- 71. Interne sirene actief
Mijn 64+ zit ook op de laatste versie, gebruik voor meerdere uitgangen zowel de puls als de niet-puls functie.
Werkt perfect....
De importeur geeft aan dat het beter is een acu-120 te gebruiken bij sonos. Deze kan ruis ook wat beter
Gewoon schakelen met de App, heb je in 1 overzicht alle zones in beeld en kun je zien of ze gesloten zijn bij het inschakelen.
Maar haal je dat vinkje weg bij Alarm na in dan mogen ze er ook 3 minuten of langer over doen, de zone doet dan pas mee nadat deze eerst na het inschakelen een keer in rust is gekomen.
Nee hoor, vind het zelf gewoon prettig om te weten dat alles goed is gegaan.
Bij klanten stel ik dat nooit in.
Bij de vorige centrale die ik had hangen, kon ik het ook instellen, al staat het er standaard al op 5 seconden na sluiten van de deur.