Hallo,
Ik heb na wat overleg en bezoek van een monteur besloten hier een bericht te plaatsen:
Wij hebben een galaxy flex 3-20 en alle werkte perfect...
In de ochtend werkte de APP nog om uit te schakelen, maar opeens uit het niets in de middag werkt de mobiele app niet meer, hij logt niet meer in via alle mobiele telefoons...
Wat is er veranderd? Niets...
Geen kabelwerk, storingen, ander instellingen o.i.d.
Wat heb ik al geprobeerd:-Gekeken naar de instellingen in het paneel met de monteur (staan nog goed van RS toegang ingeschakeld tot en met IP adres etc.)
-De ethernet kaart pingtest gedaan, krijgt keurig signaal terug
-Kaart ledje brand dat hij ethernet verbinding heeft
-Kaart ontkoppeld, installatie voltooid, weer aangesloten en toegevoegd met eigen IP adres, toegang etc.
-Na meerdere dingen proberen het Alarm systeem volledig gereset door de monteur (geen effect).
Ook heb ik gekeken of in de router nog steeds de poort 10001 open staan voor het externe inlog adres, ook dit staat allemaal nog keurig!
App overnieuw geďnstalleerd, andere gebruikers code en telefoon geprobeerd...
NIETS...
Wie helpt?